رویال انفیلد: کتاب داستان ساخت غول دوچرخه سواری هندی را روایت می کند

توسط: PTI | دهلی نو |

30 نوامبر 2020 2:43:55 بعد از ظهر





کتاب رویال انفیلد ، کتابهای وست لند ، indianexpressاین کتاب توسط آمریت راج نوشته شده است. (منبع: Westland Books / Facebook)

یک کتاب جدید داستان پر زرق و برق مارک تجاری ، شرکت و بیش از همه افرادی را که رویال انفیلد را ساخته اند ، نشان می دهد – یک مارک برتر خانگی و اصلی برای بازارهای جهانی.

کتاب، آیکون هند: فرقه ای به نام Royal Enfield، توسط روزنامه نگار آمریت راج نوشته شده است. علاوه بر ریختن حبوبات روی “درام های تصاحب پشت صحنه” و “نبرد گنگ” برای ایجاد مارک نمادین ، ​​این همچنین داستان درگیری محافظ قدیمی با جدید است که منجر به تغییرات چشمگیر در کسب و کار.

مارک های جدید نوعی فداکاری است که یک انفیلد انجام می دهد. ظاهر و احساس متمایز آن ، صدای موتور آن و تصویری که از سوارکار آن ایجاد می کند ، همگی در قرار دادن این برند بر روی پایه ای که دیگران فقط می توانند رویای آن را داشته باشند ، کمک کرده است. این کتاب شما را به قلب داستان رویال انفیلد می برد. “

از ابتدای سفر این برند در هند در اوایل دهه 1950 ، دوچرخه های Enfield کاملاً سوار شده اند. علی رغم موفقیت و پذیرش اولیه ، تا دهه 1980 ، این برند یک محصول کم مصرف و یک سبد در نظر گرفته شد.

بیایید 1990 ، ویکرام لال از ایچر نام تجاری را تحویل گرفت و در سال 1990 جان تازه ای به آن بخشید. بعدا ، پسرش سیذارتا بازاریابی و محصول را با هم آورد و دوچرخه را به حالت نمادین درآورد.

امروز ، انفیلد تلاش کرده است تا تحولات موفقیت آمیز تجاری را تجسم ببخشد.

طبق گفته انتشارات وست لند ، این کتاب که “عمیقاً مورد تحقیق و روایت کارشناسی” قرار گرفته است ، افزودنی شایسته به قفسه خوانندگان تجاری و همچنین علاقه مندان به رویال انفیلد است.

همچنین از طرف صنعت خودرو از جمله Sunil Kant Munjal و RC Bhargava ، رئیس Hero Enterprise و Maruti Suzuki ، ستایش زیادی را به دست آورد.

در حالی که مونجال گفت هیچ بخشی از صنعت موتورسیکلت و اسکوتر هند بدون “مستندات معنی دار” Royal Enfield کامل نخواهد شد ، بهارگاوا این کتاب را “داستانی جذاب” از تغییر شکل یک مارک توصیف کرد.

بهارگاوا گفت: “این یک نمونه عالی هندی از کارآفرینی ، شن و ماسه ، اشتیاق و مقاومت است.”

این کتاب 301 صفحه ای با قیمت 699 روپیه در حال حاضر برای فروش در فروشگاه های آنلاین و آفلاین موجود است.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار کتاب و ادبیات ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.