30 نوامبر 2020 2:43:55 بعد از ظهر
یک کتاب جدید داستان پر زرق و برق مارک تجاری ، شرکت و بیش از همه افرادی را که رویال انفیلد را ساخته اند ، نشان می دهد – یک مارک برتر خانگی و اصلی برای بازارهای جهانی.
کتاب، آیکون هند: فرقه ای به نام Royal Enfield، توسط روزنامه نگار آمریت راج نوشته شده است. علاوه بر ریختن حبوبات روی “درام های تصاحب پشت صحنه” و “نبرد گنگ” برای ایجاد مارک نمادین ، این همچنین داستان درگیری محافظ قدیمی با جدید است که منجر به تغییرات چشمگیر در کسب و کار.
مارک های جدید نوعی فداکاری است که یک انفیلد انجام می دهد. ظاهر و احساس متمایز آن ، صدای موتور آن و تصویری که از سوارکار آن ایجاد می کند ، همگی در قرار دادن این برند بر روی پایه ای که دیگران فقط می توانند رویای آن را داشته باشند ، کمک کرده است. این کتاب شما را به قلب داستان رویال انفیلد می برد. “
از ابتدای سفر این برند در هند در اوایل دهه 1950 ، دوچرخه های Enfield کاملاً سوار شده اند. علی رغم موفقیت و پذیرش اولیه ، تا دهه 1980 ، این برند یک محصول کم مصرف و یک سبد در نظر گرفته شد.
بیایید 1990 ، ویکرام لال از ایچر نام تجاری را تحویل گرفت و در سال 1990 جان تازه ای به آن بخشید. بعدا ، پسرش سیذارتا بازاریابی و محصول را با هم آورد و دوچرخه را به حالت نمادین درآورد.
امروز ، انفیلد تلاش کرده است تا تحولات موفقیت آمیز تجاری را تجسم ببخشد.
طبق گفته انتشارات وست لند ، این کتاب که “عمیقاً مورد تحقیق و روایت کارشناسی” قرار گرفته است ، افزودنی شایسته به قفسه خوانندگان تجاری و همچنین علاقه مندان به رویال انفیلد است.
همچنین از طرف صنعت خودرو از جمله Sunil Kant Munjal و RC Bhargava ، رئیس Hero Enterprise و Maruti Suzuki ، ستایش زیادی را به دست آورد.
در حالی که مونجال گفت هیچ بخشی از صنعت موتورسیکلت و اسکوتر هند بدون “مستندات معنی دار” Royal Enfield کامل نخواهد شد ، بهارگاوا این کتاب را “داستانی جذاب” از تغییر شکل یک مارک توصیف کرد.
بهارگاوا گفت: “این یک نمونه عالی هندی از کارآفرینی ، شن و ماسه ، اشتیاق و مقاومت است.”
این کتاب 301 صفحه ای با قیمت 699 روپیه در حال حاضر برای فروش در فروشگاه های آنلاین و آفلاین موجود است.