روهیت شارما هرگز تحت مسئولیت نیست: مربی دوران کودکی

توسط: PTI | بمبئی |

11 نوامبر 2020 ، 6:45:13 بعد از ظهر





روهیت شارما ، ipl 2020 ، آسیب روهیت شارماروهیت شارما ، کاپیتان سرخپوستان بمبئی ، در جریان مسابقه 56 لیگ برتر هند (IPL) 2020. (BCCI / IPL)

روهیت شارما هرگز تسلیم فشار کاپیتانی نمی شود و در عوض مسئولیت را برعهده می گیرد ، به گفته مربی دوران کودکی ، دینش لاد ، که فاش کرد که بتسوک دست دوم ، ویژگی های رهبری را از همان دوران مدرسه به نمایش می گذارد.

روهیت روز سه شنبه سرخپوستان بمبئی را به یک عنوان پنجم بی سابقه IPL هدایت کرد ، نه تنها با یک نیم قرن بلکه کاپیتانی زیرک نیز تحت تأثیر قرار گرفت.

لاد روز چهارشنبه به PTI گفت: “او همیشه به پیروزی فکر می کرد و هرگز به باخت فکر نمی کرد.”

“هنگامی که مسئولیت هدایت سرخپوستان بمبئی به او واگذار شد ، وی ویژگیهای خود را اثبات کرد و این به یک امتیاز مثبت در حرفه او تبدیل شد. مسئولیت او افزایش یافت و نه فشار. “

این لاد بود که برای اولین بار به روهیت فرصت هدایت کریکت مدرسه را داده بود و روهیت به ندرت شکست می خورد.

“من خصوصیات رهبری او را از همان روزهای مدرسه احساس کرده بودم. به یاد می آورم زمانی که در کریکت مدرسه حضور داشتم ، وقتی از او خواسته ام تیم را هدایت کند ، او عادت داشت تنها بازی ها را برنده شود.

“در یک نمونه ، تیم 30-40 به مدت پنج یا شش نفر بود و او در پی دستیابی به 220-230 کارها را باز کرده بود.

“من عصبی بودم و فکر کردم که ما بازی را از دست داده ایم. من به او پیغام دادم که مسابقه را تا پایان ببرد ، او پاسخ داد و گفت: “من اطمینان خواهم داد که بازی را برنده خواهیم شد” و در نهایت آن را بردیم. “

اما لاد وقتی از وی سوال شد که آیا روحیت باید در غیاب ویرات کوهلی تیم را در تستهای استرالیا هدایت کند ، از پاسخ مشخص خودداری کرد.

“من نمی توانم در این مورد چیزی بگویم. این به BCCI و انتخاب کنندگان بستگی دارد. اگر به روهیت فرصتی داده شود که هدایت آن را بدست آورد ، همانطور که در گذشته دیده می شد ، کار خوبی انجام خواهد داد که در چند تورنمنت مانند جام نیداها ، جایی که ما قهرمان شده ایم ، کاپیتان هند شد.

“نمی توانم بگویم که روهیت باید کاپیتان شود. اما اگر به او فرصت داده شود ، او همچنین می تواند چیزی را ثابت کند. ویرات در حالی که روحیت آرام و متشکل است پرخاشگرتر است. او با سر خنک رهبری می کند. “

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.