روند نتایج انتخابات بهار: اتحاد بزرگ در راس ، BJP پیش از JDU ، متحدان NDA مبارزه می کنند

نوشته شده توسط سانتوش سینگ | پتنا |

به روز شده: 10 نوامبر 2020 ، ساعت 9:35:33 صبح





نیتیش در برابر ضد شغل و خشم مخالف است ، در حالی که به نظر می رسد قول تجاوی یداو برای 10 شغل بی نظیر محبوبیت زیادی داشته باشد.

روندهای اولیه (در ساعت 9.30 صبح) به ماهاگاتبندان در بیهار ، همانطور که در اکثر نظرسنجی ها پیش بینی شده است ، برتری آشکاری می دهد و در 94 کرسی در مقابل 71 برای NDA پیشرو است. در آنچه ممکن است یک شکست دیگر برای Nitish Kumar باشد ، BJP از نظر پیشرو از JD (U) جلوتر است.

در حالی که هنوز ساعات اولیه است ، طرفداران RJD تجمع خود را در 10 ، جاده سیرکول ، محل اقامت لالو پراساد آغاز کرده اند. برخی ماهی را به فال نیک می آوردند ، برخی دیگر با دسته گل.

برای نتایج به روزرسانی زنده مجمع بیهار اینجا را کلیک کنید

به نظر می رسد کنگره و CPI متحدان RJD نیز عملکرد خوبی دارند.

از طرف دیگر ، متحدان NDA ، هندوستانی اوام مورچا (سکولار) و حزب ویکاشیل اینسائان (VIP) از حالا به نظر نمی رسیدند که بتوانند هیچ کرسی را بدست آورند. همچنین LJP که به عنوان یک مهمانی که می تواند یک اسپویلر باشد ، دیده می شود ، تا ساعت 9 صبح هیچ نتیجه ای نداشته است.

نیتیش در برابر ضد شغل و خشم مخالف است ، در حالی که به نظر می رسد قول تجاوی یداو برای 10 شغل بی نظیر محبوبیت زیادی داشته باشد. در نهایت ، عصبانیت ضد نیتشی ممکن است بیشتر از آرا pro طرفدار تجاوی باشد. اگر نتایج مطابق روند اولیه باشد ، این یک چرخش قابل توجه از دو ماه پیش است ، به نظر می رسد که هیچ گزینه دیگری برای Nitish وجود ندارد.

پوشش کامل انتخابات بیهار

این روندها همچنین حاکی از فروپاشی ترکیبهای اجتماعی قابل اعتماد بیهار است ، هرچند احزاب به طور کلی بلیطهایی را به خاطر می سپارند. به نظر نمی رسید که رای دهندگان تحت تأثیر دائمی NDA در “جنگل راج” در زمان لالو نیز تحت تأثیر قرار گرفته باشند.

به غیر از مشاغل ، پیام تهجوی ساده بود: او رهبر جوان و با انرژی بیشتری بود ، در برابر “خسته” نیتیش که هنوز در مورد مسائل “اساسی” صحبت می کرد در حالی که آرزوهای بیهار پیش رفته بود. تجمع های تجاوی ، در مجموع 251 مورد ، هلی پرش در سراسر ایالت ، همچنین برای تأکید بر این پیام بود. Nitish Hero 100 Lightser Rallys.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار انتخابات ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود