روابط خارج از زمین با برادران پاندیا فراتر از زمینه است: کیونر پولارد

توسط: PTI | ابوظبی |

به روز شده: 8 نوامبر 2020 3:45:24 بعد از ظهر





برادران Pandya – Hardik و Krunal (منبع: BCCI)

کی روش پولارد ، عضو کلاهبردار هند غربی گفت که رابطه وی با برادران پاندیا – هاردیک و کرونال – مرزهای فرهنگی را پشت سر می گذارد ، و ضرب و شتم انفجاری تنها یکی از شباهت های مشترک آنها با یکدیگر است. مدافع عنوان قهرمانی MI به ششمین فینال IPL راه یافته است و این سه نفر نقش بسزایی در مبارزات انتخاباتی خود دارند.

“همانطور که همیشه می گویم Hardik Pandya وجود دارد و سپس Pandya (Krunal) باهوش تر وجود دارد. برای ما رابطه ای که در خارج از زمین داریم به زمین کریکت فراتر می رود. “، پولارد ، که بیش از 150 بازی برای MI انجام داده است ، در یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در دسته توییتر خود گفت.

“ما در برخی از احساسات مشترک هستیم ، نوعی از مردم که ما فقط از طریق آن می خواهیم به آنها کمک کنیم و فقط از لحظه لذت می بریم و از هر فرصتی که به ما ارائه می شود سپاسگزار و سپاسگزار هستیم.”

به گفته پولارد ، اعتماد به نفس و حمایت از خود ویژگی های مشابه او با هاردیک است. هر دو به خاطر قدرت شش ضربه خود معروف هستند.

آنها (برادران پاندیا) بازتر و با صدای بلندتر هستند ، اما فقط در خارج از زمین اینگونه نیستند ، وقتی به میدان کریکت می روند ، ذوقی که نشان می دهند ، مخصوصاً هاردیک ، از آن جنبه ، بیرون می رود ، از خودش پشتیبانی می کند ، اعتماد به نفس دارد. بنابراین اینها برخی از موارد مشترک ماست. “

پولارد از هاردیک که در این فصل 278 دوش به ثمر رسانده و 25 اسب شش تاراج کرده است ، به خاطر اعتماد به نفس خود تعریف کرد. “آنها به همان شکلی که هستند مانند افراد خوب هستند. و دوست نداشتن این افراد برای شما بسیار دشوار خواهد بود. هاردیک برای اعتماد به نفسش ، مهم نیست ، اعتماد به نفس دارد. او همیشه خوشحال است ، همیشه آنجاست ، و سپس کرونال وجود دارد. اما این هموطنان شگفت انگیز هستند. “

به گفته پولارد ، که در این فصل 259 دوش کسب کرده است ، درک و احترام متقابل او با برادران پاندیا بسیار طولانی است.

وی گفت: “وقتی خاموش است ، سرگرم کننده است ، همه بازی ها است اما وقتی زمان تجارت و گفتگوهای جدی نیز فرا می رسد ، ما چنین چیزی را داریم ، بنابراین نوعی احترام متقابل ، و این تفاهم مشترک ، بسیار طولانی است.”

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.