ردیاب شخصی GF07 – فروشگاه آنلاین مینی بیاب

از دیگر مشخصات فنی این ردیاب به قابلیت هایی چون ضدآب بودن با استاندارد IP66, ردیاب شخصی بدون سیم کارت دارا بودن دو آنتن داخلی GSM که ماژول سیم کارت بوده و آنتن هوشمند GNSS که به مراتب کارایی بیشتری از تقویت امواج رادیویی و دریافتی را برای شما خواهد داشت و همچنین دارا بودن باطری داخلی 1000 میلیآمپر که در صورت استفاده مداوم بین 2 تا 3 روز به شما کار خواهد داد، میتوان اشاره نمود علاوه بر موارد ذکر شده این ردیاب دارای قابلیت OTA می باشد که امکان بهروزرسانی و ارتقا نرمافزار اصلی ردیاب و رفع خطاها و مشکلات نرمافزاری آن را از راه دور و بی سیم فراهم می آورد.

دارا بودن حسگر تشخیص حرکت، مسافت و الگوریتم های هوشمند ارسال اطلاعات بر اساس زمان، مسافت و زاویه چرخش در این ردیاب باعث مدیریت ارسال اطلاعات و کاهش مصرف انرژی و هزینه ارسال پیامک گردیده و با داشتن امکان تنظیم گزارشات دریافتی با فرض دریافت، حداکثر گزارشات ارسالی مدت زمان کارکردی در حدود 24 تا 48 ساعت خواهد داشت که در مقایسه با ردیاب های شخصی مشابه کارایی قابل قبولتری دارد و همین امر این ردیاب را به گزینه ای ایده آل در میان سایر ردیاب های شخصی تبدیل کرده است.

ردیاب ها و مکان یاب های شخصی در این قسمت از فروشگاه دوبال قابل دسترسی هستند. ردیاب شخصی دلتا پلاس مدل DLP-100 یک ردیاب GPS کوچک و قابل حمل است که امکان ردیابی افراد را فراهم میسازد. استفاده از یک ردیاب خوب و در عین حال کوچک ، مانند ردیاب شخصی GF07 به راحتی این مشکل را برای شما حل خواهد کرد. همچنین شما را با مزایا و کاربردهای GPS شخصی کوچک آشنا خواهیم کرد.

ما را در سایت ردیاب شخصی ویگو و نصب ردیاب خودرو همراهی کنید تا شما را با اطلاعات کاملی در رابطه با ردیاب شخصی و ویژگی آنها آشنا کنیم. دستگاه به صورت جلیقه یا به صورت قلاده به سگ شما متصل می شود. یکی دیگر از کاربردهای چنین دستگاه هایی امکان تعریف محدودد مجاز تردد است. ذخیره مسیر های طی شده تا ۳ ماه ، از دیگر قابلیت های مهم و حرفه ای ردیاب GF21 است. نحوه انتخاب ردیاب شخصی یکی از مهم ترین مسائلی است که افراد با آن مواجه هستند که در ادامه درباره ی آن صحبت خواهیم نمود.