ردیاب شخصی چقدر شارژ نگه میداره؟

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از ردیاب همراه به منزلۀ تأمین امنیت کامل اشخاص و جلوگیری از آدمربایی نیست، زیرا در صورتی که سارق از وجود ردیاب مطلع شود، میتواند آن را جدا و عملیات ردیابی را دچار اختلال کند. چنانچه کودک از مسیر تعیین شده خارج شود، برای شما پیام ارسال شده و شما نیز میتوانید با ارسال پیام و به صدا در آوردن آژیر ردیاب، کودک خود را متوجه خارج شدن از مسیر کنید.

خانوادههایی که فرزند یا والدینشان هر روز مسیر طولانی خارج از خانه طی میکنند تا به مقصدی خاص (مدرسه، پارک) برسند. امروزه بسیاری از نوجوانان و حتی کودکان به دلیل حضور در کلاسهای فوقبرنامه از خانه خارج میشوند؛ اما بسیار اتفاق میافتد که کودکان و نوجوانان از کلاس غیبت کرده و در مکانهای دیگری حاضر میشوند. خانوادههایی که سالمند بیمار قلبی یا فشار خونی داشته و این امکان وجود دارد که در زمان بیرون رفتن از خانه دچار حمله قلبی شده و به بیمارستان منتقل شوند. IR160 یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در مجموعه ایران رهیاب بوده و مدت زمان 12 ماهه ای برای گارانتی آن در نظر گرفته شده است.

این ردیاب خودرو در حال حاضر قویترین دستگاه موجود در ایران است که اطلاعات کامل را میتوانید در صفحه محصول مشاهده کنید. البته اگر قصد استفاده از این ردیاب بهعنوان مسیریاب خودرو را داشته باشید، میتوانید با استفاده از کابل اختصاصی محصول جی پی اس را به منبع تغذیه ثابتی متصل کنید تا دیگر نگران تمام شدن باتری و ازکارافتادن ردیاب نباشید. جی پی اس همراه کوچک دارای یک باتری با حجم 800 میلیآمپر است و با بکار بردن بهترین تکنولوژی ممکن در تولید و ساخت آن، بهراحتی بین 7 تا 10 روز میتوان از دستگاه استفاده کرد.

ردیاب شخصی IR160 به عنوان کوچکترین ردیاب و مسیریاب قابل استفاده برای افراد دارای ویژگی های بسیار مناسبی است تا به خوبی پاسخگوی نیاز شما از یک جی پی اس اشخاص باشد. اطمینان از مکان فرزند یا والدین سالمند خود که در صحت و سلامت مشغول فعالیت خود هستند، ارزش بسیار زیادی دارد و میتواند شما را از دغدغههای روزانه و وسواس فکری نجات دهد. ردیاب شخصی بدون نصب جی آر 600 با داشتن ابعادی بسیار مناسب میتواند در کیف، جیب و کوله فرزندان شما قرار بگیرید و مکانهای تردد افراد بهسادگی به شما گزارش کوچکترین جی پی اس شخصی دهد. در مرحلهی بعد کاربر از طریق اپلیکیشن ردیاب که بر روی تلفن همراه خود نصب کرده است میتواند اطلاعات را به طور لحظهای، به صورت آنلاین دریافت نماید.