راهنمای خرید انواع مدل های ریش تراش سری 1000 فیلیپس

خرید ریش تراش فیلیپس سری 1000

ریش تراش های فیلیپس دارای سری ها و مدل های مختلفی هستند که همگی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل افراد زیادی در سراسر دنیا اگر قصد خرید ریش تراش را دارند به این برند محبوب مراجعه می کنند. امروزه استفاده از ریش تراش های برقی افزایش یافته و بسیاری از آقایان علاقه مند به داشتن صورت بدون ریش و تمیز هستند. همچنین اصلاح سه بار در هفته با تیغ برای صورت مضر است و کار بسیار سختی است.

برای خرید و قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس به صفحه انواع محصولات ریش تراش اصلاح مو و صورت آقایان حتما حتما پیشنهاد می‌کنیم ببینید.

از این رو استفاده از ریش تراش ها افزایش یافته و یکی از پرفروش ترین ها سری 1000 فیلیپس است که از مزایای این تیغه ها می توان به داشتن سه سر با توری ایمنی اشاره کرد که مانند ژیلت عوارض فیزیکی ایجاد نمی کند و به بدن آسیب نمی رساند.

اولین ماشین اصلاح برقی بزرگ شرکت فیلیپس است که به دلیل طراحی ریش تراش چرخشی که می تواند ریش ها را از روی پوست حتی در نواحی تیره پاک کند، شناخته شده است. در زیر ویژگی های فیلیپس 1000 را نشان می دهیم که مزایا و معایب آنها چیست.

 

فیلیپس سری 1000 ظاهر به شیک

این ماشین اصلاح بسیار شیک و دارای فرم کاملا ارگونومیک بوده و بدنه آن از پلاستیک نرم مرغوب ساخته شده است. و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و همچنین دارای محافظ ضد لرزش است و وقتی آن را در دست می گیرید نمی لرزد. یکی دیگر از عوامل مهم وزن دستگاه است زیرا ایده آل، سبک و حمل آسان است. تمامی ریش تراش های سری 1000 این ویژگی را دارند.

ماشین اصلاح فیلیپس 1000 مجموعه لوازم جانبی اصلاح

همانطور که گفته شد سری 1000 سری اول ریش تراش های فیلیپس محسوب می شود و مطمئنا مدل های پیشرفته تری در سری تاپ ساخته می شود. ماشین اصلاح سری 1000 بسیار کارآمد و مقرون به صرفه است. برای این مدل تنظیمات چند سرعته در نظر گرفته نشده و سیستم تک سرعته است. با فشردن دکمه پاور دستگاه، هر سه تیغه چرخان با سرعت ثابت شروع به حرکت می کنند.

هر سری دارای 27 تیغه Comfortcut قابل تیز کردن است که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. وجود این سه برگ به صورت دایره ای باعث کوتاه شدن موها از زیر می شود که ابزاری زنانه صفر است. علاوه بر این، موهای ضخیم را می توان به راحتی وارد تیغ کرد و به دلیل محافظت مناسب از شکاف ها، تراشید.

تنظیم سری Philips 1000 شما

تمامی تیغه های این مدل ریش تراش مانند سایر مدل های خود قابلیت حرکت نرم و روان بر روی تمامی قسمت های صورت و سر را دارند. زیرا در قسمت پایین حفاظ تیغه از فنر کوچکی برای پوشاندن تمام ارتفاع صورت و سر در هنگام اصلاح استفاده می شد.

بنابراین تمام قسمت های مختلف صورت و پوست سر را می توان با نرمی و سختی درمان کرد. همچنین توری طوری طراحی شده است که در تماس با پوست حساسیت بسیار کمی ایجاد کند. زیرا به خوبی روی پوست می لغزد و اصطکاک کمی دارد.

نوع باتری و زمان شارژ:

ریش تراش فیلیپس سری 1000 معمولاً مجهز به باتری قدرتمند Ni-Mh است که می تواند در عرض 8 ساعت به طور کامل شارژ شود. زمان استفاده با قیمت کامل 40 دقیقه است و پس از اتمام شارژ هیچ افت عملکردی وجود ندارد. همچنین یک نشانگر باتری کامل وجود دارد که به شما امکان می دهد از زمان شارژ شدن و عدم شارژ دستگاه مطلع شوید.

 

معرفی ماشین اصلاح فیلیپس S1223 سری 1000

یکی از پرفروش ترین محصولات برند معروف فیلیپس ریش تراش فیلیپس S1223 می باشد که دارای ویژگی ها و عملکردهای منحصر به فردی می باشد. این محصول بسیار زیبا به نظر می رسد و در رنگ مشکی با طراحی خوب ساخته شده است.

ماشین اصلاح 1000 مدل سری S1223; در واقع این ریش تراش سری 1000 یکی از مهم ترین محصولاتی است که برای آراستگی و آراستگی آقایان استفاده می شود. این محصول فیلیپس دارای طراحی ارگونومیک و راحت است که به راحتی در دست جای می گیرد و وزن سبکی دارد.

به همین دلیل در حین استفاده هرگز دستان شما را خسته نمی کند. این محصول دارای دکمه روشن/خاموش بر روی بدنه خود می باشد که به راحتی می توانید با آن کار کرده و از نشانگر شارژ اطلاعات مربوط به میزان باتری را دریافت کنید. همچنین در این ریش تراش فیلیپس یک دسته لاستیکی ضد لغزش در هنگام استفاده در دست تعبیه شده است.

 

ریش تراش ضد آب فیلیپس سری 1000

یکی دیگر از خوبی های این دستگاه ضد آب بودن آن است که می توانید زیر دوش سر و صورت خود را به خوبی بشویید. چون دارای تکنولوژی آکواتک می باشد و با ژل و فوم و صابون همراه با آب قابل تعمیر است موتور و تیغه ها آسیب نمی بیند. همچنین محدوده ولتاژ آن از 100 تا 240 ولت می باشد.

مجهز به خط زن:

در پشت دستگاه یک قسمت فنری شکل تعبیه شده است که می توانید نوک، نوک و دم آن را جدا کرده و کوتاه کنید.

قابلیت جداسازی برگها:

برای افزایش دوام دستگاه، بهتر است پس از هر بار استفاده، تیغه ها را جدا کرده و کاملا تمیز کنید. دارای دکمه مناسب برای برداشتن ست ماشین اصلاح می باشد و تمامی تیغه ها و ست آن قابل جداسازی می باشد.

با وجود تمام این مزایا، ریش تراش سری 1000 فیلیپس نمی تواند ریش های زیر گلو را به طور کامل از بین ببرد، اما با چند حرکت می توانید به خوبی زیر گلو را اصلاح کنید.