دیپیکا پادوکن تیراندازی برای پاتان را آغاز می کند

نوشته شده توسط پریانکا شارما | بمبئی |

23 نوامبر 2020 ، 3:14:11 بعد از ظهر





بازیگران پاتاندیپیکا پادوکن و شاهرخ خان دست به دست یكی از فعالان YRF پاتان می دهند. (عکس: دیپیکا پادوکن / اینستاگرام و شاهرخ خان / اینستاگرام)

دیپیکا پادوکن روز دوشنبه فیلمبرداری بازیگر پاتان به رهبری شاهرخ خان را در استودیوی YRF بمبئی آغاز کرد.

دیپیکا روزهای پس از شروع فیلمبرداری شاهرخ برای فیلم YRF به تولید می پیوندد. تصویری از این سوپراستار، قفل های بلند ورزشی ، خارج از استودیو ویروسی شده بود.

Pathan که توسط سیدارث آناند کارگردان جنگ اداره می شود ، چهارمین همکاری Deepika Padukone و شاهرخ خان پس از Om Shanti Om (2007) ، Chennai Express (2013) و سال نو مبارک (2014) است.

دیپیکا قرار است در کنار شاهرخ خان فیلمبرداری فیلم بعدی خود ، پاتان را آغاز کند. فیلمبرداری امروز در استودیوی YRF آغاز می شود. سازندگان به طور رسمی چیزی در مورد این فیلم اعلام نکرده اند ، اما کار در حال انجام است. ”اوایل امروز یک منبع گفت.

پاتان پس از کمدی رمانتیک 2008 Bachna Ae Haseeno ، بازگشت دیپیکا پادوکن به Yash Raj Films است. این فیلم همچنین یک بازگشت به خانه برای شاهرخ خان است زیرا وی چهار سال پس از طرفدار منیش شارما به خانه تولید برمی گردد.

پاتان همچنین بازگشت شاهرخ به فیلم های سینمایی دو سال پس از فیلم Zand’s Anero است.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd