در صورت افزایش ویروس کرونا ممکن است کالج ها تعطیل شوند: وزیر بهداشت کارناتاکا

توسط: PTI | بنگالورو |

به روز شده: 23 نوامبر 2020 ، ساعت 9:14:12 صبح





کالج کارناتاکاکالج های مدرک ، مهندسی و دیپلم پس از هشت ماه تعطیلی به دلیل قفل شدن ناشی از ویروس کرونا در 17 نوامبر بازگشایی شدند. تصویر / پرونده نمایندگی

به سختی شش روز پس از بازگشایی کالج های دریافت مدرک و مهندسی در این ایالت ، دکتر کی سوداکار وزیر بهداشت کارناتاکا روز یکشنبه گفت که در صورت افزایش موارد ویروس کرونا ممکن است دوباره تعطیل شوند. کالج های مدرک ، مهندسی و دیپلم پس از هشت ماه تعطیلی به دلیل قفل شدن ناشی از ویروس کرونا در 17 نوامبر بازگشایی شدند. در این شرایط ، گزارشاتی مبنی بر آلوده شدن حداقل 130 دانش آموز به COVID-19 گزارش شد.

“اگر پرونده ها بالا برود ، همانطور که در گزارش های خود (رسانه ها) گفتید ، ما مجبور خواهیم شد یک بار دیگر برای تعطیل شدن اقدام کنیم. هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. ”سوداکار در حالی که به س toالات مربوط به افزایش موارد ویروس کرونا در بین دانشجویان پاسخ می داد ، در دهرواد به خبرنگاران گفت. اظهارات وزیر پیش از نشست مهم دولت کارناتاکا در روز دوشنبه برای تصمیم گیری در مورد بازگشایی مدارس صورت گرفت. سوداکار اذعان کرد که مدارس از ترس ویروس کرونا هنوز در این ایالت بازگشایی نشده اند.

دکتر سوداکار با بیان اینکه طبق گزارش رسانه ها حدود 120 تا 130 دانش آموز به ویروس کرونا آلوده شده اند ، گفت که از مقامات ارشد اطلاعات جمع خواهد کرد. وی در توضیح دلیل بازگشایی کالج ها گفت که جوانان مصونیت دارند. “من نمی گویم که دانش آموزان به این بیماری مبتلا نخواهند شد. جوانان مصونیت بیشتری دارند. ما باید از زندگی دانش آموزان محافظت کنیم و همچنین آینده تحصیلی آنها را شکل دهیم. از آنجا که مسئولیت بزرگی بر عهده ماست ، تصمیم گرفتیم مدارس و دانشکده ها را به صورت مرحله ای بازگشایی کنیم. ”دکتر سوداخار گفت.

به گفته مسئولان در بخش آموزش عالی ، تصمیم به بازگشایی دانشکده ها در حالی گرفته شده است که دانشجویان به دلایل مختلف از جمله کمبود وسایل ، اتصال ضعیف و مشکلات بهداشتی از جمله بینایی قادر به درک آنلاین دروس نبودند. علاوه بر این ، دانشکده ها و کارمندان دانشگاه به بیکاری خیره شده بودند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار آموزش و پرورش ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.