در صندلی شماره 243 ، امتیازات استقلال تنها پیروزی است

نوشته شده توسط ابیناو راجپوت | باگالپور |

به روز شده: 12 نوامبر سال 2020 ، ساعت 5:19:18 صبح





در صندلی شماره  243 ، امتیازات استقلال تنها پیروزی استسومیت کومار سینگ با اختلاف کمی 581 رأی به پیروزی رسید. (عکس اکسپرس)

SUMIT KUMAR Singh به عنوان تنها نامزد مستقل که پیروزی در انتخابات مجمع بیهار را بدست آورده است ، نتایج آن روز سه شنبه اعلام شد. 39 ساله از حوزه انتخابیه شماره رقابت کرد. 243 – صندلی Chakai Vidhan Sabha در منطقه Jamui – و RJD MLA Savitri Devi را با اختلاف کمی 581 رأی شکست داد.

با 60.03٪ ، حوزه انتخابیه بالاترین میزان مشارکت رای دهندگان را در مرحله اول نظرسنجی ها به ثبت رسانده است.

در حوزه انتخابیه Chakai با اکثریت آدیواسی ، که 13 نامزد داشت ، سینگ ، یک راجپوت ، 45548 رأی آورد. تعداد دوی ، یک یداو ، 44967 رأی ایستاد ، در حالی که سانجی پراساد نامزد JD (U) با 39319 رده سوم را به دست آورد. رای.

اعتقاد بر این است که LJP در اینجا نیز با JJ (U) کاندیدای خود سانجی کومار ماندال بیش از 20،000 رای کسب کرده است.

سینگ گفت: “من می دانستم که به عنوان یک فرد مستقل رای کادر و جامعه نخواهم داشت ، بنابراین طی پنج سال گذشته به مردم از هر محله و قشر کمک کرده ام تا پایگاه رای دهندگان خود را ایجاد کنند.”

پس از محرومیت از گرفتن بلیط JD (U) ، 39 ساله تصمیم گرفت که به تنهایی برود. وی که فارغ التحصیل است ، از یک خانواده سیاسی که نفوذ در منطقه را دارند ، می آید. خانواده وی ، گفت: سیدارث ، یک ساکن محلی ، به خانواده های آدیواسی منطقه کمک کرده است تا به درمان پزشکی ، مزایای Indira Awas Yojan و غیره دسترسی پیدا کنند. مردم حتی پس از از دست دادن نظرسنجی های سال 2015 ، با مشکلات خود به اقامتگاه او ادامه دادند وی افزود که به عنوان یک استقلال نیز جنگیده است.

پدربزرگ سینگ ، شریکریشنا سینگ ، قبلاً دو بار ، در سال های 1967 و 1969 ، با بلیط حزب سوسیالیست سامیوکتا نماینده چاکایی بوده است. پدرش نارندرا سینگ ، که در کنگره و جاناتا دال بوده است ، دو بار نماینده کرسی است. اباحی ، برادر سینگ ، که در سال 2010 پس از کشته شدن همسر و دخترش به دلیل “اختلاف خانوادگی” خودکشی کرد ، نیز MLA بود.

در سال 2010 ، سینگ ، که نماد انتخاباتی اش این بار یک سیب بود ، با بلیط Jharkhand Mukti Morcha برنده Chakai (نزدیک Jharkhand) شد. قبایل برنامه ریزی شده ، قبایل برنامه ریزی شده ، یاداوها ، مسلمانان و راجپوت ها عمده ترین رای دهندگان در منطقه را تشکیل می دهند.

سانجی سینگ ، یکی از ساکنان چاکای ، گفت: “سومیت با وجود اینکه نیتیش کومار و پیراگ پاسوان (نماینده مجلس جامویی) مخالف بودند ، یک پیروزی بزرگ به دست آورد.”

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار انتخابات ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود