“خطر”! پیام ضبط شده شکرگذاری الکس تربک میزبان در شبکه های اجتماعی موجی ایجاد می کند

توسط: Trends Desk | دهلی نو |

27 نوامبر 2020 ، 3:26:21 بعد از ظهر





الکس تربک ، الکس تربک پیام شکرگذاری از پیش ضبط شده ، الکس تربک کیست ، نمایش خطر ، پیام شکرگذاری میزبان نمایش خطر قبل از مرگ ، مرگ الکس تربک ، مجری خطرناک الکس تربک ، ویدیوی ویروسی ، اخبار هند اکسپرس.این قسمت در حالی پخش می شود که آمریکایی ها بدون شکوه و عظمت شکرگذاری را جشن می گیرند و عفونت های COVID-19 در حال افزایش است و بیش از 2 لک در این کشور کشته می شود.

الکس تربک ، کانادایی-آمریکایی ، که میزبان برنامه طولانی مدت “خطر” بود ، قبل از مرگ خود پیام شکرگذاری را ضبط کرد و اکنون در شبکه های اجتماعی به طور گسترده پخش می شود.

تربیک در پیامی که به آمریکایی ها اطمینان می دهد که “ما از این عبور خواهیم کرد” ، “شما می دانید ، علی رغم آنچه که آمریکا و بقیه جهان در حال حاضر تجربه می کنند ، دلایل زیادی برای شکرگذاری وجود دارد.”

در این پیام ، تربك همچنین در مورد اوضاع به لطف Covid-19 در كشور و دشواری هایی كه مردم با آن روبرو هستند صحبت می كند.

تربک از سال 1984 چهره نمایش چیزهای بی اهمیت بود و در اکتبر 2018 ، او گزارش داد که قرارداد خود را با تلویزیون تلویزیونی سونی تجدید کرد و قصد داشت تا سال 2022 میزبان این برنامه باشد ، اخبار NBC گزارش شده

این ویدیو در صفحات شبکه های اجتماعی نمایش بازی به اشتراک گذاشته شد و از آن زمان به طور گسترده توسط طرفداران برنامه و مجری به اشتراک گذاشته شده است.

“بالا در لیست چیزهایی که باید برای امسال سپاسگزار بود: پیام الکس شکرگذاری از نمایش امروز. ما امیدواریم که شما یک شکرگذاری امن و شاد داشته باشید. “

پیرمرد 80 ساله در 8 نوامبر به دلیل عوارض ناشی از مرحله 4 سرطان لوزالمعده درگذشت.

فیلم را اینجا ببینید:

نحوه واکنش طرفداران این نمایش به پیام اینگونه است:

این قسمت در حالی پخش می شود که آمریکایی ها یک روز شکرگذاری و خاموش شدن عفونت COVID-19 را در حال افزایش دارند. بیش از 2 لک مرگ در آمریکا به دلیل ویروس رخ داده است.

طبق گزارش ها ، الکس تربک در حالی که تحت معالجه قرار گرفت ، برای فیلمبرداری فیلمبرداری ادامه داد. با توجه به الف ایمیل روزانه گزارش ، آخرین قسمت وی ​​در تاریخ 29 اکتبر فیلمبرداری شد و در روز کریسمس پخش خواهد شد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پرطرفدار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd