خرید کرم پودر اصل [پوشانندگی بالا+مناسب پوست خشک و چرب]

اگر شما هم به دنبال یکی از پرطرفدارترین محصولات برند مک هستید، این محصول جزو بهترین کرم پودر مک بوده و گزینه خوبی برای شما است. به همراه کرم پودر پنکیک را هم امتحان کنید. چند نکتۀ مهم دیگر را هم در حین استفاده از کرم پودر به خاطر داشته باشید. اگر رگها به رنگ آبی یا بنفش باشند، رنگ زمینه یا آندرتون پوست شما سرد است و اگر رگها مایل به سبز باشند، رنگ زمینه یا آندرتون پوست شما گرم است. پوشانندگی بالای کرم پودر لورآل شماره 13 با تن رنگ بژ و ماندگاری بالایش از ویژگیهای بارز این کرم پودر محسوب میشود.

چند نوع رنگ نزدیک به رنگ پوست صورتتان انتخاب کنید و با چند ضربهی دست برروی استخوان فک، طبیعیترین رنگ را از میان آنها خریداری کنید. این کرم پودری که مشاهده میکنید توسط برند محبوب بورژوآ تولید شده و با ماندگاری 24 ساعتهای که دارد، توانسته به پرفروشترین کرم پودر بورژوا (Bourjois) در بازار کرم پودر چند منظوره سی سی کرم ایران تبدیل شود. فروشگاه اینترنتی روبان ( شرکت زرتجارت روبان ) به عنوان یک مرجع تخصصی زیبایی ماموریت نهایی برند خود را بر تشویق بانوان برای مراقبت از زیبایی منحصر بفردشان گذاشته است.

شرکت بورژوآ کرمپودر مدل «Healty Mix» را به بازار عرضه کرده است که از پوشانندگی بالایی برخوردار است و تمام عیوب پوستتان را پوشش میدهد، این نوع کرمپودر برای آن دسته از افرادی که از پوست خشکی دارند بهترین گزینه است. بیشتر کرم پودرهای موجود در بازار برچسب نوع آندرتون سرد یا گرم دارند.

اگر پوستی با زمینهی طلایی رنگ دارید آندرتون شما گرم است و در صورت گلگون بودن، احتمالا آندرتون پوستتان سرد است. لایهبردار عصبی (مانند بوتاکس) ، پرکنندههای پوستی ، تجدید لیزر ، نورگیری مجدد ، پرتونگاری و سونوگرافی باشند. البته بعضی از خانمها ترجیح میدهند که کرم پودرها را به همراه سایر مواد آرایشی مناسب مانند کانسیلر، پرایمر، فیکساتور، مرطوبکننده و یا کرم پودرهای فشرده (پنکک) نیز استفاده نمایند. همین ویژگیها این پنکک را برای کانتور و گریم مناسب کرده است. کرم پودر گریم با SPF یا بدون SPF؟ هنگام استفاده از کرم پودر از اسفنج یا برس های گرد مخصوص کرم پودر آرایشی (با کیفیت بالا) استفاده کنید تا بدین ترتیب کرم را به صورت صاف و یکدست روی صورتتان پخش کنید.