جیلیان اندرسون لحظه مادام توسو را در صحنه فیلم The Crown به یاد می آورد

توسط: رویترز | لس آنجلس |

10 نوامبر 2020 ، 8:13:06 بعد از ظهر





جیلیان اندرسون در تاجCrown Season 4 از 15 نوامبر شروع به پخش می کند. (عکس: Netflix)

بازی در نقش افراد مشهور با چالش های بی شماری روبرو است و جیلیان اندرسون هنگام بازی در نقش مارگارت تاچر نخست وزیر انگلیس در فصل جدید سریال The Crown بدون جلوه های ویژه ، آن را از همه سخت تر کرد.

تاچر با انتقال خانواده سلطنتی انگلیس به دهه 1980 ، زمانی که رهبر قطب حزب محافظه کار در اوج قدرت خود بود ، وارد مجموعه تلویزیونی نتفلیکس شد.

اندرسون گفت که او از هیچ گونه پروتز ، حتی دندان استفاده نکرده است ، اما برای به دست آوردن ظاهر تاچر به زبان بدن و خصوصیات صوتی متکی بوده است.

اندرسون گفت: “نگه داشتن دهان من به روش صحیح بود.” سپس او رفتارهای بسیار خاصی از نظر چگونگی سرش را خم کردن و خم شدن به جلو داشت.

اندرسون گفت: “شما شروع به جمع آوری آن چیزها می کنید و در بعضی از مواقع در قلمرو مارگارت تاچر قرار می گیرید.”

https://www.youtube.com/watch؟v=OiXEpminPms

تاچر اولین نخست وزیر زن انگلیس بود و دوره 11 ساله ریاست جمهوری وی طولانی ترین دوره قرن بیستم بود. وی در سال 87 در سن 87 سالگی درگذشت.

فصل جدید The Crown که روز یکشنبه از شبکه نت فلیکس منتشر شد ، شامل تشدید درگیری ها در ایرلند شمالی و جنگ Falklands است. این فیلم همچنین ازدواج ناراضی شاهزاده چارلز و پرنسس دیانا را به تصویر می کشد که اما کورین را بازی می کند.

اندرسون گفت اولین باری که با کورین برخورد کرد ، وقتی هر دو بازیگر با لباس کامل بودند ، “لحظه ای شبیه مادام توسو بود.”

اندرسون ، که هم در انگلیس و هم در ایالات متحده بزرگ شده و بیشتر با تلویزیون X Files شهرت دارد ، مطالب زیادی برای کار با تاچر داشت.

وی با اشاره به افرادی مانند مریل استریپ ، برنده اسکار برای بانوی آهنین ، گفت: “بسیاری از افراد قبلاً او را تحسین کرده اند ، بنابراین همیشه کمی دلهره آور است.”

همچنین او مطمئناً شخصیت بسیار خوبی است و مردم در مورد هر دو طرف نظرات بسیار جدی داشتند. آنقدر غنای شخصیت و تاریخ وجود دارد که می توانید به عنوان یک بازیگر گاز بگیرید. ”اندرسون گفت.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.