جام لیگ قهرمانان اروپا: لیورپول و پورتو صعود می کنند ، اما رئال مادرید در دردسر جدی قرار دارد

توسط: AP |

2 دسامبر 2020 8:53:34 صبح





لیگ قهرمانانمانور سلیمان از شاختار پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش در جریان لیگ قهرمانان ، گروه B ، دیدار تیم های شاختار دونتسک و رئال مادرید در ورزشگاه Olimpiyskiy در کیف ، اوکراین ، سه شنبه ، دسامبر. 1 ، 2020. (AP Photo / Efrem Lukatsky)

در حالی که قهرمانان سابق لیورپول و پورتو به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند ، قهرمان رکورد 13 بار رئال مادرید پس از شکست 2-0 در شاختار دونتسک در بازی های روز سه شنبه ، با خروج شرم آور از مرحله گروهی روبرو می شود.

شاگردان زین الدین زیدان با یک پیروزی صعود می کردند ، اما در تمام فصل دفاع ضعیفی انجام داده و در نیمه دوم با گل ضدحملات شکست خورده است. مادرید به جای پیشرفت ، در گروه B پس از تیم اوکراینی و بوروسیا مونشن گلادباخ به مقام سوم سقوط کرد.

لیورپول ، قهرمان شش دوره ، به لطف گل نیمه دوم کورتیس جونز ، هافبک میانی ، مشکلات مصدومیت را پشت سر گذاشت تا در آنفیلد 4 برنده آژاکس را یک بر صفر شکست دهد.

لوکا مودریچ ، بازیکن رئال مادرید ، در روز سه شنبه ، دسامبر ، در بازی رفت لیگ قهرمانان ، گروه B ، بین تیم های شاختار دونتسک و رئال مادرید در ورزشگاه Olimpiyskiy در کیف ، اوکراین واکنش نشان داد. 1 ، 2020. (AP Photo / Efrem Lukatsky)

پورتو برنده دو بار منچسترسیتی را که قبلاً واجد شرایط بود ، در خانه خود به تساوی بدون گل 0-0 رساند ، اگرچه سیتی مقام نخست را تضمین کرد.

هیچ درامی در این دو گروه وجود ندارد ، اما در مادرید بسیاری وجود دارد زیرا گلادباخ پس از باخت 3-2 در خانه مقابل اینترمیلان ، قهرمان سه دوره ، که باید به پیروزی برسد ، فرصت صعود را از دست داد.

اتلتیکو مادرید به اندازه کافی نتیجه نگرفت و در خانه بایرن مونیخ به تساوی یک بر یک دست یافت حتی اگر مدافع عنوان قهرمانی یک تیم ضعیف را از قبل صعود کند.

ALÉTICO بستن

مونیخی به رابرت لواندوفسکی و دروازه بان سرشناس مانوئل نویر استراحت داد اما هنوز به اندازه کافی خوب عمل نکرد تا مانع از پیروزی تیم اسپانیایی شود.

مهاجم خوش فرم اتلتیکو ، جوآو فلیکس ، بدون اینکه نویر او را ناامید کند ، با رقابت کمتری روبرو شد و او در میانه راه نیمه اول ، سانتر مارکوس یورنته را از روی خط عبور داد.

اما توماس مولر ، مهاجم پیشکسوت در دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.

در بازی دیگر گروه A ، مهاجم Mergim Berisha دو بار گلزنی کرد که سالزبورگ در لوکوموتیو مسکو با نتیجه 3-1 پیروز شد تا به مقام سوم برسد و از صعود تیم روسیه به مرحله یک هشتم نهایی جلوگیری کند.

سالزبورگ اگر هفته آینده در خانه خود از اتلتیکو پیروز شود ، شانس خود را بر هم می زند و به مصاف می رود ، اما اتلتیکو دیگو سیمئونه فقط به تساوی نیاز دارد.

مادرید ضعیف دفاع می کند

مادرید در 24 بازی قبلی خود در مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود کرده است اما همه چیز پرتنش به نظر می رسد. مادرید برای بدترین رکورد دفاعی خود در این مرحله ، در پنج بازی 9 گل دریافت کرده است و دو بار به یک تیم شاختار باخت که 10 گل در دو شکست از گلادباخ به ثمر رساند.

دنتینیو مهاجم برزیلی پس از یک ضد حمله ، از اختلاط فرلاند مندی و رافائل واران سود برد تا در دقیقه 57 گلزنی کند. بازیکنان زیدان نتوانستند توجه کنند و بازی دوم به دلیل یک ضد تعویض Manor Solomon با اطمینان انجام شد.

در آلمان ، اینتر باید برنده می شد تا شانس صعود به دور بعدی را بدست آورد و روملو لوکاکو که همیشه قابل اعتماد بود ، با دو گل تلاش کرد.

هافبک متئو دارمیان در ابتدای بازی با گل اینتر و مهاجم فرانسوی آلسان پله سر زمین میزبان را تکان داد ، فقط پس از استراحت لوکاکو فقط دو بار به گل رسید تا قبل از اینکه پله دوباره پاسخ دهد.

نکته قابل توجه این است که هر چهار طرف گروه B هنوز می توانند واجد شرایط شوند.

گلادباخ فقط در مادرید به تساوی احتیاج دارد ، در حالی که اینتر در رده آخر با پیروزی خانگی مقابل شاختار در هفته آینده صعود می کند مگر اینکه گلادباخ و مادرید به تساوی برسند.

نبرد برای سومین

پورتو فقط به یک امتیاز احتیاج داشت و در برابر سیتی ، برنده گروه ، که 10 گل برای و فقط یک گل برابر دارد ، به سختی دچار مشکل شد.

برای مارسی چنین نیست ، اگرچه حداقل طرف فرانسوی از تحقیر شکست 14 در رقابت متوالی جلوگیری کرد زیرا دیمیتری پایت در پیروزی 2-1 خانگی مقابل المپیاکوس دو پنالتی بررسی ویدیو را ثبت کرد.

این پیروزی هر دو طرف را در سه امتیاز قرار می دهد ، زیرا آنها در جایگاه سوم و لیگ اروپا قرار دارند.

اما مارسی باید هفته آینده نتیجه المپیکاکوس را بهتر کند ، زیرا المپیاکوس در خانه 1-0 مارسی را شکست داد و با یک گل خارج از خانه عملکرد بهتری رو در رو دارد.

مارسی در حالی که المپیاکوس میزبان پورتو است ، بازی سخت تری در سیتی دارد.

بچه ها خوب هستن

اولین گل اروپایی جونز برای مربی ، یورگن کلوپ ، دلگرم کننده بود زیرا او مشکلات جدی مصدومیت و لیست وسایل پر ازدحام را لبیک گفت.

کلوپ می تواند از کیفیت بازیکنان جوان در صفوف لیورپول راحت باشد زیرا جونز پاس نکو ویلیامز ، جوان 19 ساله خود را به ثمر رساند. در انتهای دیگر ، یک اولین اعتماد به نفس از دروازه بان Caoimhin Kelleher بود که حملات آژاکس را در غیاب مصدوم No. 1 آلیسون بکر.

لوکا مودریچ ، بازیکن رئال مادرید ، در روز سه شنبه ، دسامبر ، در بازی رفت لیگ قهرمانان ، گروه B ، بین تیم های شاختار دونتسک و رئال مادرید در ورزشگاه Olimpiyskiy در کیف ، اوکراین واکنش نشان داد. 1 ، 2020. (AP Photo / Efrem Lukatsky)

در بازی دیگر گروه D ، FC Midtjylland تازه وارد آتالانتا را با تساوی 1-1 در برگامو برای اولین امتیاز خود مبهوت کرد.

الكساندر شولز قبل از آنكه كریستین رومرو ، مدافع میانی تیمش در دقیقه 79 گل تساوی یك چهارم نهایی فصل گذشته را به ثمر برساند ، تیم دانماركی را در امتیاز 13 پیش انداخت.

این یک هدف مهم را اثبات کرد.

آژاکس یک امتیاز از آتالانتا عقب است و باید در فینال هفته آینده تیم ایتالیایی را در خانه شکست دهد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.