ثبت نام استارت آپ ها در GeM در یک سال گذشته بیش از دو برابر شده و به 7،438 رسیده است: رسمی

توسط: PTI | دهلی نو |

16 نوامبر 2020 ، 4:34:18 بعد از ظهر





صفحه اصلی وب سایت Government e Marketplace (GeM) چهارشنبه ، نوامبر هنگام کلاس در انستیتوی ملی مدیریت مالی در فریدآباد ، هاریانا ، هند بر روی صفحه رایانه نمایش داده می شود. 2 ، 2016. (عکاس: Udit Kulshrestha / بلومبرگ)

یک مقام ارشد گفت: تعداد استارت آپ های ثبت شده در پورتال تدارکات عمومی GeM در یک سال گذشته بیش از دو برابر شده است و به 7،438 رسیده است و آنها سفارشات زیادی را از ادارات دولتی و واحدهای بخش دولتی دریافت می کنند.

بازار الکترونیکی دولت (GeM) در اوت 2016 برای خرید آنلاین کالا و خدمات توسط همه وزارتخانه ها و ادارات دولت مرکزی راه اندازی شد.

“ما اکنون 48،038 خریدار ، 7.42 فروشنده lakh با 2.42 lakh MSE (شرکت های کوچک و کوچک) ، 7،438 استارت آپ ، 10252 دسته محصول و 173 دسته خدمات داریم. یک سال پیش ، 40،275 خریدار ، 2.98 فروش ناخالص ، 59،536 MSME و 3،509 استارت آپ داشتیم. ”مدیر عامل GeM ، تالین کومار به PTI گفت.

وی گفت: افزایش دسترسی به بازار به گروه های فروشنده مانند استارتاپ ها و MSE ابتکار عمل در هند را تقویت کرده است.

کومار گفت که شرکت های نوپا سفارشاتی به ارزش بیش از 1800 کرور از طریق بازار را انجام داده اند ، افزود GeM در حال انجام مراحل مختلفی است تا تعداد بیشتری از استارت آپ ها ، MSME ها ، صنعتگران و بافندگان بتوانند کالاها و خدمات خود را در این سیستم عامل ثبت کنند.

در حال حاضر ، بیش از 20،000 صنعتگر و 1.2 بافنده بافندگی تاکنون به عنوان فروشنده ثبت نام کرده اند و محصولات را در دسته های مربوطه خود بارگذاری می کنند. “

وی درباره اقدامات انجام شده برای استارتاپ ها گفت که این پورتال “Startup Runway” را راه اندازی کرده است تا این کارآفرینان بتوانند محصولات و راه حل های ابتکاری خود را به نمایش بگذارند و همچنین می توانند چندین محصول را با حداقل مشخصات فنی لیست کنند.

علاوه بر این ، وی گفت که نسخه جدید و پیشرفته این پلتفرم به زودی راه اندازی خواهد شد که دارای ویژگی های قدرتمند و در دسترس بودن اقلام بزرگ بلیط برای جذب خریداران بزرگ مانند PSU ، راه آهن و دفاع خواهد بود.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار کسب و کار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.