تنها فیل آسیایی باغ وحش اسلام آباد “کااوان” مهمانی خداحافظی را قبل از جابجایی برگزار می کند

توسط: Trends Desk | دهلی نو |

25 نوامبر 2020 ، 2:04:40 بعد از ظهر





فیل کاوان ، جابجایی مهمانی خداحافظی کامبوج ، باغ وحش اسلام آباد ، مهمانی خداحافظی جابجایی فیل ، سو abuse استفاده از فیل کاوان ، مهمانی خداحافظی فیل ، مهمانی خداحافظی فیل کاوان ، اخبار پرطرفدار ، شرایط باغ وحش اسلام آباد ، اخبار هند اکسپرس.کاوان فیل که در هنگام خداحافظی در باغ وحش مارگزار در اسلام آباد پاکستان عکس می گرفت. (اعتبار تصویر: رویترز)

مسئولان و خیرخواهان پیش از انتقال به کامبوج ، یک مهمانی خداحافظی برای تنها فیل آسیایی پاکستان ، کااوان ، برگزار کردند.

این جابجایی پس از سالها مبارزه از جانب فعالان حیوانات ، مدافعان و حتی ستاره پاپ شر برای نجات حیوان از شرایط ناگوار و بدون همراه انجام می شود.

فیل کاوان ، جابجایی مهمانی خداحافظی کامبوج ، باغ وحش اسلام آباد ، مهمانی خداحافظی جابجایی فیل ، سو abuse استفاده از فیل کاوان ، مهمانی خداحافظی فیل ، مهمانی خداحافظی فیل کاوان ، اخبار پرطرفدار ، شرایط باغ وحش اسلام آباد ، اخبار هند اکسپرس. کاوان ، فیل منتظر انتقال به یک پناهگاه مقدس در کامبوج ، هنگام مراسم خداحافظی در باغ وحش مارگزار در اسلام آباد دیده می شود. (اعتبار تصویر: رویترز)

به مناسبت این مناسبت ، باغ وحش مارگزار در اسلام آباد ، جایی که کاوان دهه ها از زمان ورود از سریلانکا در آن زندگی می کرد ، با بادکنک و بنرهایی آرزو داشت که حیوان را آرزو کند.

چندین عکس و فیلم که اکنون درحال چرخش در اینترنت هستند ، نشان می دهد که کودکان در حالی که گروههای محلی در جلوی محفظه نمایش اجرا می کردند ، عکس می گرفتند.

فیلم را اینجا ببینید:

مقامات ، از جمله قانونگذاران و وزیر تغییر اقلیم پاکستان ، در مهمانی خداحافظی شرکت کردند ، رویترز گزارش شده

اوضاع و احوال این فیل گاو نر 35 ساله نیز شرایط نامناسب باغ وحش اسلام آباد را به وجود آورد. با توجه به خبرگزاری فرانسه گزارش ، شرایط به حدی بد بود که قاضی در ماه مه دستور داد همه حیوانات منتقل شوند.

فیل کاوان ، جابجایی مهمانی خداحافظی کامبوج ، باغ وحش اسلام آباد ، مهمانی خداحافظی جابجایی فیل ، سو abuse استفاده از فیل کاوان ، مهمانی خداحافظی فیل ، مهمانی خداحافظی فیل کاوان ، اخبار پرطرفدار ، شرایط باغ وحش اسلام آباد ، اخبار هند اکسپرس. یک خواننده در یک مراسم خداحافظی برای کااوان ، فیل که منتظر است به یک پناهگاه مقدس در کامبوج منتقل شود ، در باغ وحش مارگزار در اسلام آباد اجرا می کند. (اعتبار تصویر: رویترز)

نگاهی به نحوه واکنش مردم به اخبار مربوط به جابجایی در اینجا بیندازید:

طبق گفته سخنگوی وزارت تغییر اقلیم پاکستان ، این حیوان در تاریخ 29 نوامبر به کامبوج منتقل می شود ، جایی که وی در یک پناهگاه حیوانات 25000 جریب زندگی می کند.

(با ورودی های رویترز)

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پرطرفدار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.