‘تبدیل شدن شما به CM و BJP را به شما تبریک می گوییم که شما را یکی کرده است’: حفاری پیراگ در Nitish

توسط: میز وب اکسپرس | دهلی نو |

16 نوامبر 2020 ، 7:47:02 بعد از ظهر





نیتیش کومار و چراگ پسوان. (عکس پرونده)

در یک روز نیتیش کومار به عنوان وزیر ارشد بهار سوگند یاد کرد چراگ پاسوان ، رئیس LJP ، برای چهارمین دوره متوالی ، در یک کش رفتن آشکار ، اظهار امیدواری کرد که رئیس JD (U) همچنان “وزیر ارشد NDA” باقی بماند. پاسوان ، که به دلیل “اختلافات ایدئولوژیک” با JD (U) ، پیش از انتخابات NDA برابر خود را ترک کرد ، همچنین BJP را به خاطر “تعیین” کومار به عنوان وزیر ارشد تبریک گفت.

“به نیتیش کومار که دوباره وزیر ارشد شد تبریک می گویم. امیدوارم که دولت دوره خود را به اتمام برساند و شما همچنان به عنوان وزیر NDA باقی بمانید. “

پاسوان همچنین گفت که یک نسخه از آن را ارسال خواهد کرد مانیفست LJP “Bihar First، Bihari First” به وزیر ارشد 69 ساله به طوری که وی بتواند روی برخی از وعده های داده شده در آن کار کند. پاسوان در توئیتر همراه با پیوند وب سایت به مانیفست حزب خود ، گفت: “یک بار دیگر من به شما به دلیل وزیر ارشد شدن و BJP تبریک می گویم که شما را یکی کرده است.”

LJP فقط با یک صندلی به پایان رسید ، که کمتر از دو صندلی سال 2015 است. تأثیر واقعی آن فراتر از شمارش صندلی ها بود. این حزب به احتمال زیاد JD (U) – و به طور گسترده ای ، NDA – در حدود 25 كرسی آسیب رساند و در كل رقابت در 40 كرسی تحت تأثیر قرار گرفت.

رهبر RJD ، تجاشوی یداوو ، با تبریک به “معرفی شدن” نیتیش کومار به عنوان مدیر CM ، گفت: “من امیدوارم که به جای تمایل به کرسی ، او بر آرزوهای مردم بهار تمرکز کند ، و وعده های NDA در مورد 19 شغل شغل ، ارائه فرصت های آموزش ، امکانات بهداشتی و آبیاری در اولویت است. “

استراتژیست نظرسنجی پرشانت کیشور نیز در نیتیش کومار جست و جو کرد و گفت که وی توسط BJP “نامزد” پست شده و دولت باید برای چند سال دیگر حکمرانی ناخوشایند با یک رهبر “خسته و تحقیر شده سیاسی” را در راس خود داشته باشد.

تبریک به نیتیش کومار برای سوگند خوردن به عنوان وزیر پیشنهادی BJP. با یک رهبر خسته و حقیر از نظر سیاسی به عنوان CM ، بیهار باید برای چند سال دیگر حاکمیت ناخوشایند را تحمل کند. ” زمانی که یکی از نزدیکان کومار بود ، کیشور پیش از اخراج از حزب توسط کومار به عنوان معاون رئیس JD (U) منصوب شد.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار انتخابات ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd