تامیل نادو لیست شایستگی NEET 2020 منتشر شد ، در اینجا نحوه بررسی است

توسط: میز آموزش | دهلی نو |

16 نوامبر 2020 ، 3:20:10 بعد از ظهر





NEET 2020لیست شایستگی NEET در وب سایت tnhealth.tn.gov.in موجود است

تامیل نادو لیست شایستگی NEET 2020: اداره آموزش پزشکی (DME) ، تامیل نادو لیست شایستگی NEET را برای پذیرش در دوره های MBBS / BDS منتشر کرده است. وزیر بهداشت C Vijayabaskar درباره انتشار لیست شایستگی NEET توئیت کرده است ، نامزدها می توانند آن را از طریق وب سایت بررسی کنند- tnhealth.tn.gov.in. “لیست رتبه بندی برای مشاوره پزشکی # TN منتشر شده است. همانطور که توسط Hon’ble CM انجام شده است ، این لیست شامل 7.5 درصد رزرو برای دانش آموزان مدارس دولتی است. مشاوره از هجدهم نوامبر در ورزشگاه سرپوشیده نهرو با هنجارهای فاصله اجتماعی آغاز می شود. بهترین آرزوهای من! CMOTamilNadu ، ”وزیر بهداشت در توییتی نوشت.

امسال دولت ایالتی 7.5 درصد صندلی ها را برای دانشجویان مدارس دولتی در پذیرش پزشکی اختصاص داده است. قانون جدید 7.5 درصد سهمیه افقی برای دانشجویانی که در مدارس دولتی ایالتی تحصیل کرده و در NEET برای پذیرش در دوره های پزشکی در مقطع کارشناسی واجد شرایط هستند ، پیش بینی خواهد کرد. سهمیه 7.5 درصدی برای دانش آموزانی که از کلاسهای 6 تا 12 در مدارس دولتی تحصیل کرده اند تضمین می شود. رزرو افقی باید در هر دسته از رزروهای عمودی دنبال شده در تامیل نادو در 69 درصد رزرو از سال تحصیلی 21-2220 انجام شود.

NEET 2020: نحوه بارگیری لیست رتبه بندی UG

مرحله 1: به وب سایت رسمی مراجعه کنید tnhealth.tn.gov.in

مرحله 2: بر روی لیست شایستگی کلیک کنید

مرحله 3: یک فایل pdf با نام نامزدهای واجد شرایط ظاهر می شود

مرحله 4: بارگیری و چاپ کنید.

داوطلبانی که این مقطع را برآورده می کنند ، واجد شرایط شرکت در روند مشاوره تحت کرسی های سهمیه ایالتی خواهند بود. داوطلبان واجد شرایط می توانند با پذیرش در برنامه های MBBS ، BDS ادامه دهند. لیست های شایستگی بر اساس نمرات کسب شده در NEET تهیه شده اند.

نتیجه آزمون NEET زودتر در 16 اکتبر منتشر شد.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار آموزش ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd