تاریخ امتحان ژانویه ICAI CA اعلام شد ، برنامه را چک کنید

توسط: میز آموزش | دهلی نو |

به روز شده: 19 نوامبر 2020 ، 11:51:46 بعد از ظهر





آزمون ICAI CA 2021آزمون ICAI CA 2021 از 21 ژانویه به بعد برگزار می شود. تصویر / پرونده نمایندگی

تاریخ امتحان ژانویه 2021 ICAI CA: موسسه حسابداران خبره هند (ICAI) تاریخ امتحان حسابداران خبره (CA) را اعلام کرد که قرار است از ژانویه برگزار شود. طبق ICAI ، “این آزمون از 21 ژانویه در تمام شهرهایی که آزمون در حال حاضر برای آزمون نوامبر برنامه ریزی شده است آغاز می شود.” بعلاوه ، جزئیات مربوط به برنامه امتحانات و کارت پذیرش به زودی پس از آخرین تاریخ طرح انصراف ، اعلان ذکر شده ، مورد محرمانه قرار می گیرند.

بخوانید | ردیف مراکز آزمون ICAI CA چیست

در مجموع 4،71،619 دانش آموز از 21 نوامبر در 1085 مرکز امتحانی برای آزمونهای CA شرکت می کنند. ICAI ادعا می کند که حداکثر تعداد دانش آموزانی که در هر روز حضور می یابند تقریباً یک میلیون و 522 هزار دانش آموز است و میانگین آن برای هر مرکز امتحانی به 147 دانشجو می رسد.

در همین حال ، ICAI بیش از 30 مرکز امتحانی را تغییر داده است ، چند روز قبل از آزمون CA. طبق ICAI ، به طور متوسط ​​147 دانشجو در هر مرکز آزمون ظاهر می شوند. برای دانشجویانی که مراکز امتحانی آنها تغییر کرده است ، هیچ کارت پذیرش جدیدی صادر نمی شود. چنین داوطلبانی ممکن است توجه داشته باشند که کارت های قبولی که قبلاً برای امتحان نوامبر 2020 صادر شده اند ، برای مکان جدید نیز معتبر خواهند بود. تمام جزئیات دیگر بدون تغییر باقی می مانند. “

برای اطمینان از ایمنی نامزدها ، ICAI گزینه انصراف را نیز داده است. این تسهیلات را می توان در حین امتحان نیز بدست آورد درصورتی که داوطلب علائم ویروس را نشان دهد یا هر کسی در خانواده خود با COVID یا منطقه ای که دانشجو در آن زندگی می کند به منطقه آلوده تبدیل شود.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار آموزش ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd