تاریخ ، برنامه ، نتایج – همه آنچه شما باید بدانید

توسط: میز وب اکسپرس | کوچی |

به روز شده: 6 نوامبر 2020 ، 6:15:54 بعد از ظهر





مشاغل مانیپور ، انتخابات مانیپور ، حراجهای مانیپور نوامبر ، لیلونگ ، وانگژینگ تنتا ، اخبار manipur ، کمیسیون انتخابات ، اکسپرس هنددر مرحله اول نظرسنجی در 8 دسامبر ، ارگانهای محلی در مناطق Thiruvananthapuram ، Kollam Pathanamthitta ، Alappuzha و Idukki برای رأی دادن خواهند رفت.

تاریخ برنامه انتخابات محلی محلی کرالا ، برنامه: کمیساریای انتخابات ایالتی V Bhaskaran جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی در Thiruvananthapuram تایید کرد ، انتخابات سیستم ارگان های محلی سه رده در کرالا در سه مرحله در 8 ، 10 و 14 دسامبر برگزار می شود و آرا در 16 دسامبر شمارش می شود.

تصدی نمایندگان منتخب 1200 دستگاه محلی در این ایالت ، به استثنای شهرداری متانور ، در 11 نوامبر به پایان می رسد. اگرچه قرار بود کمیسیون انتخابات ایالتی نظرسنجی ها را در ماه اکتبر برگزار کند ، اما گسترش نگران کننده همه گیری Covid-19 در دولت مقامات را مجبور کرد تا زمان عادی شدن وضعیت نظرسنجی ها را موکول کنند. در جلسات با وزارت بهداشت و رهبران احزاب سیاسی ، تصمیم گرفته شد که نظرسنجی ها به مدت دو ماه به تعویق بیفتد.

کمیسر انتخابات ایالتی گفت که نظرسنجی در 34،744 مرکز رای دهی در 14 منطقه مطابق با تمام پروتکل های Covid-19 مانند استفاده اجباری از ماسک ، دستکش ، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و حفظ فاصله فیزیکی هنگام صف برای رای گیری انجام خواهد شد. زمان رای دهندگان از 7 صبح تا 6 بعدازظهر است.

باسکران گفت ، انتخابات برای 15،962 بخش در 941 پنچایات گرم ، 2،080 بخش در 152 بلوک پنچایات ، 331 بخش در 14 منطقه پنچایات ، 3،078 بخش در 86 شهرداری و 414 بخش در شش شرکت شهرداری برگزار خواهد شد. برنامه انتخابات در شهرداری متانور تقویم متفاوتی را دنبال می کند.

در مرحله اول نظرسنجی در 8 دسامبر ، ارگانهای محلی در مناطق Thiruvananthapuram ، Kollam Pathanamthitta ، Alappuzha و Idukki برای رای گیری شرکت خواهند کرد. در مرحله دوم در تاریخ 10 دسامبر ، اجساد در کوتایام ، ارناکولام ، تریسور ، پالاکاد و ویاناد به پای صندوق های رای می روند و در مرحله نهایی در 14 دسامبر ، اجساد در مناطق مالاپورام ، کوژیکود ، کانور و کساراگود برای رای گیری شرکت می کنند. آرا on در تاریخ 16 دسامبر از ساعت 8 صبح شمارش می شود.

در این ایالت 2.71 کرور رأی دهنده واجد شرایط هستند.

به طور گسترده ای به انتخابات محلی بعنوان پرده ای برای انتخابات مجمع 2021 نگاه می شود.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd