بمبئی: پلیس هر ماه قبل از رویداد مهم ، جنبش VIP ، علیه عناصر ضد اجتماعی رانندگی می کند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | بمبئی |

به روز شده: 6 دسامبر 2020 ساعت 11:32:48 بعد از ظهر





پلیس بمبئی ، رانندگی پلیس بمبئی ، مسجد بابری ، تخریب مسجد بابری ، سالگرد تخریب مسجد بابری ، اخبار اکسپرس هندبه گفته پلیس ، از جمعه شب تا صبح یکشنبه ، در حالی که 362 مجرم تحت کنترل قرار گرفتند ، ناکابندی ها در 861 مکان قرار گرفتند. (فایل)

پلیس بمبئی هر ماه یک بار قبل از هر رویداد مهم یا حرکت VIP در شهر “یک عملیات همه جانبه” را علیه عناصر ضد اجتماعی انجام خواهد داد.

در آستانه سالگرد تخریب مسجد بابری ، پلیس جمعه شب ، 22 جنایتکار خارجی (دستگیری پیشگیرانه) را دستگیر ، 851 هتل و اقامتگاه را بررسی کرد و در 189 مکان در سراسر شهر عملیات مبارزه را انجام داد.

سخنگوی پلیس بمبئی DCP S Chaitanya گفت: “برای اطمینان از کنترل نظم و قانون ، هر ماه یا قبل از یک رویداد مهم یا حرکت VIP ، ما یک رانندگی همه جانبه را در سطح شهر انجام خواهیم داد. ما از جمعه شب تا اوایل 6 دسامبر عملیاتی انجام دادیم. “

به گفته پلیس ، از جمعه شب تا صبح روز یکشنبه ، در حالی که 362 مجرم مورد بررسی قرار گرفتند ، ناکابندی ها در 861 مکان قرار گرفتند ، 48 جنایتکار فراری و تحت تعقیب دستگیر شدند و گشت زنی در 428 مکان مهم سازمان یافته بود.

“در شب 4 دسامبر ، بین ساعت 11 و 2 بامداد ، همه – کمیسرهای مشترک ، DCP ها ، ACP ها و بازرسان ارشد در جاده قرار گرفتند و شخصاً بر عملیات نظارت داشتند. حداکثر نیروی انسانی موجود در هر ایستگاه پلیس مستقر شد. “

این افسر افزود که در حالی که این کار نیز زودتر انجام شده بود ، این عملیات در چنین مقیاس وسیعی انجام نشده است. “این قرار است به یک ویژگی منظم تبدیل شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ قانون و نظمی در مواجهه با شهر وجود ندارد.”

سازمانهای مسلمان سال گذشته تخریب مسجد بابری را مشاهده کردند

در بیست و هشتمین سالگرد تخریب مسجد بابری در روز یکشنبه ، سازمانهای مسلمان مانند آکادمی رازا در جنوب بمبئی دست به تجمع زدند و اذان ، دعای اذان را قرائت کردند.

دیوان عالی کشور در نوامبر گذشته در حالی که از مرکز خواسته بود یک سایت جایگزین برای ساخت مسجد ارائه دهد ، مکان مورد مناقشه در Ayodhya را به یک شرکت اعتماد برای ساخت یک معبد واگذار کرد.

جمعیت بیش از 100 نفر بعد از ظهر یکشنبه در منطقه جاده محمد علی راهپیمایی کردند. آزان را در خارج از مسجد مینارا قرائت کردند و به دنبال آن خواستار بازسازی مسجد بابری در نقطه اصلی آیودیا شدند.

سعید نوری ، بنیانگذار آکادمی رازا ، گفت: “هنگامی که مسجدی در یک مکان ساخته شود ، تا قیامات – روز قضاوت – در آنجا می ماند. از این رو ، نقطه تخریب مسجد همیشه اهمیت معنوی در قلب ما خواهد داشت. “

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار بمبئی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود