بلیط های اتوبوس فرودگاه BMTC آنلاین می شوند

توسط: میز وب اکسپرس | بنگالورو |

7 دسامبر 2020 2:23:35 بعد از ظهر





اتوبوس BMTC ، اتوبوس BMTC AC ، اتوبوس AC Volvoنرخ کرایه اتوبوس فرودگاه از 100 تا 320 روپیه است. BMTC در گزارشی اعلام کرد کسانی که بیش از چهار صندلی رزرو کرده اند نیز 5٪ تخفیف دریافت می کنند.

امروز شرکت حمل و نقل متروپولیتن بنگالورو (BMTC) اعلام کرد که بلیط اتوبوس هایی که بین مناطق مختلف شهر و فرودگاه پرواز می کنند می تواند به صورت آنلاین رزرو شود.

صندلی ها را می توان از قبل از طریق شرکت حمل و نقل جاده ای ایالت کارناتاکا (KSRTC) در http://www.ksrtc.in یا از طریق برنامه تلفن همراه و پیشخوان های رزرو آن رزرو کرد.

BMTC در حال حاضر سرویس اتوبوس تهویه مطبوع خود را به فرودگاه بین المللی Kempegowda در 9 مسیر از جمله HAL Main Gate ، Whitefield TTMC ، Electronics City ، ایستگاه اتوبوس Kempegowda ، ایستگاه اتوبوس Mysuru Road و DLF Apartment از سر گرفته است.

نرخ اتوبوس های فرودگاه از 100 تا 320 روپیه است. BMTC در گزارشی اعلام کرد کسانی که بیش از چهار صندلی رزرو کرده اند نیز 5٪ تخفیف دریافت می کنند. “مسافران در هنگام سوار شدن باید بلیط های چاپی / بلیط الکترونیکی (از طریق تلفن همراه / لپ تاپ و غیره) را به همراه هرکدام از مدارک شناسایی مشخص نشان دهند.”

خدمات فرودگاه BMTC در 23 مارس به دلیل قفل شدن ناشی از Covid-19 بسته شد و در 3 ژوئن بازگشایی شد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار Bangalore ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd