برنلی برای اولین پیروزی در EPL کریستال پالاس را با نتیجه 1-0 شکست داد

توسط: AP |

به روز شده: 24 نوامبر 2020 ، 8:11:42 صبح





EPL ، برنلی و کریستال پالاسکریس وود بازیکن برنلی در سمت چپ ، دوشنبه ، نوامبر در دیدار تیم های برنلی و کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه Turf Moor در برنلی ، انگلیس ، گل ابتدای تیم خود را به ثمر رساند. 23 ، 2020. (Jan Kruger / استخر از طریق AP)

کریس وود بازیکن برنلی در سمت چپ ، دوشنبه ، نوامبر در دیدار تیم های برنلی و کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه Turf Moor در برنلی ، انگلیس ، گل ابتدای تیم خود را به ثمر رساند. 23 ، 2020. (Jan Kruger / استخر از طریق AP)

برنلی سرانجام روز دوشنبه اولین پیروزی خود در لیگ برتر انگلیس را با نتیجه یک بر صفر مقابل ویلفرد زاها ، ستاره ناپدید شده کریستال پالاس پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا انجام داد.

کریس وود در دقیقه هشت گلزنی کرد ، و با یک ضربه شگفت انگیز از سوی جی رودریگز شریک اعتصاب روبرو شد و با قدرت از کنار موقعیت دروازه بان ویسنته گوایتا عبور کرد.

این فرصت به دلیل تلاش ضعیف توسط مدافع کاخ چیخو کویته ، که ضربه سر را به اشتباه به رودریگز هدایت کرد ، باز شد.

پیروزی در هشتمین بازی برنلی به این تیم اجازه داد تا از سه رده پایین صعود کند و با پنج امتیاز به مکان چهارم تا آخرین برسد.

یوهان برگ گودموندسون ، وینگر تیم برنلی در اواسط نیمه دوم در پایان یک ضد حمله به تیر دروازه برخورد کرد ، در حالی که پالاس بدون ایجاد زاها ، که در 59 بازی اخیر این تیم در لیگ برتر تا فوریه 2019 ظاهر شد ، تلاش می کرد تا هرگونه دروازه را باز کند. .

مدیر روی کاخ ، روی هاجسون ، قبل از بازی گفت: “او متأسفانه از نظر ویروس کرونا آزمایش مثبتی داشته است ، بنابراین خودش را منزوی می کند و منتظر نتیجه آزمایش بعدی است.”

“او به خصوص بیمار نیست ، اما متأسفانه آزمایش ثابت شد (مثبت) ، و او مراحل را دنبال می کند.”

بهترین فرصت برای پالاس در وقت تعویض برای تعویض کریستین بنتکه رخ داد ، که تلاش از راه دور او با دست چپ کشیده دروازه بان نیک پوپ مهار شد.

گل وود اولین گل برنلی در خانه در لیگ بود و در کل فقط چهارمین گل بود.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.