بررسی OnePlus Buds Z: موسیقی متعادل ، آسان برای استفاده

نوشته شده توسط نانداگوپال راجان | دهلی نو |

28 نوامبر 2020 ، ساعت 11:36:35 صبح





(اعتبار عکس: Nandagopal Rajan)

وان پلاس در زمینه راه اندازی دستگاه های صوتی خود بسیار منظم عمل کرده است. با هر راه اندازی گوشی هوشمند بزرگ از این شرکت ، معمولاً یک وسیله جانبی صوتی نیز وجود دارد که عرضه می شود. جدیدترین آن OnePlus Buds Z است که همراه با OnePlus 8T Pro عرضه می شود.

OnePlus Buds Z در یک مورد کوچک جمع و جور قرار دارد که درون آن جوانه ها قرار گرفته اند. این کیس با استفاده از کابل USB-C شارژ می شود و دارای یک دکمه است که به جفت شدن کمک می کند. اگر از تلفن OnePlus استفاده می کنید ، جفت شدن بسیار آسان تر است زیرا دستگاه ها مجاورت را تشخیص می دهند و از کاربر می پرسند که آیا این دو لازم است به هم متصل شوند.

در داخل ، دو هدفون در شیارهای خود ایمن هستند. با این حال ، این آزمایش برای کودکان نوپا مانند یک آزمون شکل است ، زیرا هر بار زمان می برد تا بفهمیم کدام یک از شیارها قرار دارد. شاید من زودتر از آنچه تصور می کردم پیر می شوم.

بررسی OnePlus Buds Z ، قیمت OnePlus Buds Z ، مشخصات OnePlus Buds Z ، ویژگی های OnePlus Buds Z ، عملکرد OnePlus Buds Z ، صدای صوتی OnePlus Buds Z ، جوانه های وان پلاس OnePlus Buds Z در یک کیف کوچک جمع و جور قرار دارد. (اعتبار عکس: Nandagopal Rajan)

شکل گوش ها منحصر به فرد نیستند ، اما در مقایسه با جوانه های قبلی OnePlus اینها به دلیل نوک سیلیکونی راحت ترند. من بیش از یک هفته از این جفت استفاده کردم و هرگز که بخواهم یکبار مناسب نبودم.

جوانه ها دارای کناره های بیرونی حساس به لمس هستند که می توانند برای کنترل پخش یا گرفتن تماس استفاده شوند. موسیقی به محض برداشتن یک جوانه متوقف می شود ، اما اگر در تماس تلفنی یا بزرگنمایی باشید ، این اتفاق نمی افتد. من این همه را بسیار طبیعی و آسان برای استفاده یافتم.

گوشی های OnePlus همیشه از کیفیت صوتی بسیار طبیعی برای آنها برخوردار بوده اند. و این همان دلیلی است که طی ماه های همه گیر همه من از OnePlus Bullets Z به عنوان گوشی مورد استفاده برای ساعات طولانی تماس های اداری استفاده کرده ام. OnePlus Buds Z این میراث را با مشخصات خنثی که ترکیبی از میانه و اوج را ارائه می دهد ، پیش می برد.

بررسی OnePlus Buds Z ، قیمت OnePlus Buds Z ، مشخصات OnePlus Buds Z ، ویژگی های OnePlus Buds Z ، عملکرد OnePlus Buds Z ، صدای صوتی OnePlus Buds Z ، جوانه های وان پلاس گفته می شود با 10 دقیقه شارژ سریع ، OnePlus Buds Z 3 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد. (اعتبار عکس: Nandagopal Rajan)

وقتی از Boatan Boondan از Maati Baani ، صدای Nirali Kartik موسیقی را که به آرامی گوش های من را پر می کرد ، قطع می کردم ، احساس می کردم به جایی دیگر منتقل شده ام. باس روی Buds Z درست است و از نوعی نیست که همه چیز را بپوشاند و به تدریج بر همه چیز غلبه کند. اینجا خوشحال است که در پس زمینه قرار دارد. اما وقتی نقشی در آهنگ جدید مالایایی Snehithanevide داشته باشد ، نقش خودش را بازی می کند.

به طور کلی ، OnePlus Buds Z در کتابها مجموعه ای متعادل از هدفون است که همه کاربران را راضی می کند و هیچ کس را عقب نمی اندازد. در باند قیمتی که در آن بازی می کند ، OnePlus Buds Z باید مانند این بزرگ باشد و این دقیقاً همان کاری است که به خوبی انجام می دهد.

با قیمت 2،999 روپیه ، OnePlus Buds Z یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید خریداری کنید. در اینجا یک هدفون بی سیم وجود دارد که می تواند از تماس با موسیقی به تمام نیازهای شما برسد و مدتی شیک بماند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فناوری ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd