برای kanyadaan خواهرزاده ، متهم به شورش وثیقه می شود

نوشته شده توسط آناند موهان ج | دهلی نو |

5 دسامبر 2020 2:39:19 صبح





شورش های دهلی شمال شرقی ، متهم شدن شورش های دهلی شمال شرقی ، متهم شدن شورش های شمال شرقی دهلی به قید وثیقه به دلیل داشتن نیا کانیا داان ، کانیا داان ، اخبار اکسپرس هندقاضی جلسات اضافی ، وینود یداو با ارائه ضمانت نامه ای به مبلغ 50،000 روپیه با یک ضمانت از همان مبلغ ، به Brijmohan Sharma وثیقه موقت داد. (نمایندگی)

با مشاهده اینکه در افسانه های هندو ، “آیین” kanyadaan “با نمادهای مذهبی عمیق رسیده است” ، دادگاه دهلی جمعه به مردی که در یک پرونده قتل مربوط به شورش های شمال شرقی دهلی دستگیر شد ، وثیقه موقت داد. این مرد برای انجام تشریفات عروسی خواهرزاده اش دو هفته وثیقه گرفته است.

قاضی جلسات اضافی ، وینود یداو با ارائه ضمانت نامه ای به مبلغ 50،000 روپیه با یک ضمانت از همان مبلغ ، به Brijmohan Sharma وثیقه موقت داد. وی در ارتباط با قتل عرفان ، گویا توسط یک گروه آشوبگر ، در منطقه نیو عثمانپور دستگیر شد. دادگاه گفت که اگرچه درخواست وثیقه منظم شارما در 24 نوامبر رد شده است ، اما نمی تواند منع اعطای وثیقه موقت به وی برای مدت بسیار کوتاه برای انجام مناسک مهم مانند “کنیادان” خواهرزاده اش باشد.

دادگاه گفت ، اگرچه شارما پدر این دختر نیست ، اما آشکار است که او برای او یک شخصیت پدری بوده است زیرا از خانواده برادر متوفی خود مراقبت می کرد.

علاوه بر این گفته شد که به وضوح مشهود است که دو برادر شارما مدت زیادی است که منقضی شده اند و برادر دیگری از خانواده جدا شده است. این گزارش خاطرنشان کرد که پدر شارما 74 ساله بود و از این رو “برای چنین شخصی فرار از اینجا و آنجا برای … موارد ضروری و پیچیدگی های یک ازدواج معمول هندو بسیار دشوار است”.

“من در مطالب ارائه شده ماده ای پیدا می کنم … که حضور متقاضی در ازدواج مذکور بسیار ضروری است ، زیرا او باید برخی از مراسم مهم را انجام دهد ، از جمله” kanyadaan “که دارای اهمیت عاطفی عمیقی هستند.

در این دستورالعمل آمده است: “… در افسانه های هندو ، آیین” kanyadaan “با نمادهای مذهبی عمیق رسیده است زیرا این امر پیوند بین پدر و دختر را نشان می دهد …”

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار دهلی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود