با بوسه ، همه تعصبات را بدست آورد: او به آرامی از آنجا دور شد

نوشته شده توسط من امان سینگ چینا | چندیگر |

13 نوامبر 2020 3:53:07 صبح





یک زن کارآموز افسر کارآموز (خلبان) که پس از اتهام صمیمیت جسمی با یک دانش آموز دیگر ، از آکادمی نیروی دریایی هند در اوژیمالا در کرالا خارج شده است ، به اتهام برخورد تبعیض آمیز از آنجا که این دانشجو مرد ، به دادگاه نیروهای مسلح (AFT) رفته است. مجازات سبک تر داد.

او می گوید در گذشته موارد مجازات کمتری برای یک جرم مشابه تعلق می گرفت. مراحل AFT خاطرنشان می کند که یک اعلان علت (SCN) برای این زن دانش آموز در ماه مه سال 2020 صادر شد که چرا او نباید از آموزش خارج شود و از خدمات دریایی ترخیص شود. “تصویب / تصمیم نهایی در مورد همان موضوع در سطح پاسخ دهنده اول (دولت هند / وزارت دفاع) در انتظار است” ،.

این دانش آموز در آکادمی نیروی دریایی در سال های 2019-2020 در حال آموزش بود. وی در دوره سوم (2020) به دلایل انضباطی “به صمیمیت جسمی با یک کارآموز دیگر” سقوط کرد. از آنجا که وی در سال 2019 نیز به دلایل انضباطی سقوط کرده بود ، لایق نگهداری در خدمت نیروی دریایی شناخته شد و از آکادمی کنار گذاشته شد.

این اقدام به این دلیل انجام شد که زن کادتی در مجموع دو بار در یک دوره به دلایل انضباطی سقوط کرد.

وکیل مدافع این دانش آموز ادعا کرد که این حکم خشن و تبعیض آمیز است: “بدین ترتیب که برای آن دانشجوی نوجوان مرد که در ساعات اولیه 29 مارس 2020 به کابین متقاضی آمده بود و متقاضی را بوسید ، فقط مجازات نسبتاً جزئی دریافت کرد ، نه به مبلغ سقوط ، در حالی که متقاضی سقوط می کند / پس گرفته می شود ».

مشاور خواستار بازگشت به کار خود در آکادمی نیروی دریایی هند با مجازات کمتری برای جرم “بوسیدن” شد ، او گفت که باید اجازه فارغ التحصیلی را بدست آورد زیرا او در دانشگاهیان ، آزمون های تربیت بدنی و آزمون های شنا به عنوان برجسته شناخته شده است.

وكیل موارد “بانوان كادت مستقر به همین ترتیب” از شعبه ناظر و شعبه بازرسی تسلیحات دریایی را كه “در پرونده های مربوط به بانوان آزمایشی با ملایمت برخورد شد ، ذکر كرد. به اولی هیچ مجازاتی تعلق نگرفت در حالی که به 21 نفر محدودیت تعلق گرفت. “

AFT خاطرنشان كرد كه مشاور دولت به اين حقيقت اشاره كرد كه متقاضي (زن آزاده) بارها و بارها در جرائم انضباطي مقصر شناخته شده است ، كه به جرم آن دو بار از بند خارج شده است.

در مرحله اول ، وی پذیرفت که در هنگام معاینه کتبی از ابزارهای ناعادلانه استفاده کرده است و در مرحله دوم ، مرد آزمایشی در ساعت 0130 به کابین او آمده و در ساعت 0400 ترک کرده است. بنابراین اقدام برای برداشتن دانش آموز از آموزش و اعزام وی به خانه با توجه به شرایط و مطابق با استانداردهای بالای انضباطی که از دانش آموزان افسری انتظار می رفت ، مناسب بود. “AFT به عنوان مشاور دولت اظهار داشت.

نیمکت AFT گفت که با بررسی دقیق ادله ، در بحث های مشاوره برای متقاضی شایستگی پیدا کرده است.

بنابراین ، تقاضای موقت درخواست شده از طرف متقاضی تا حدی پذیرفته می شود. در حالی که ما در این مرحله موافقت نمی کنیم که متقاضی باید دوباره به خدمت خود بازگردد ، ما دستور می دهیم که دستور پاسخ دهندگان برای خروج متقاضی از آموزش و مرخص کردن وی از خدمات نیروی دریایی ، در صورت وجود ، تا زمان نهایی باقی بماند. در این مورد تصمیم گرفته می شود ، “نیمکت گفت ، موضوع را به ژانویه 2021 موکول کرد.

این زن دانش آموز در 6 نوامبر قبل از AFT یک برنامه جدید را منتقل کرد و بیان داشت که اگر اجازه شرکت در آموزش برنامه ریزی شده در نوامبر سال 2020 را نداشته باشد ، ممکن است برای دوره آموزشی که در آوریل 2021 برگزار می شود بیش از حد شود. به متقاضی قبلاً حمایت موقت اعطا شده است ، در صورت واجد شرایط بودن برای آموزش ، مسئله پرخوری مانع او نخواهد شد.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود