بازیگر Thavasi برای درمان سرطان خود به دنبال کمک مالی است

توسط: میز سرگرمی | بنگالورو |

نوامبر 17 ، 2020 10:47:53 صبح





تاواسیتاواسی از سرطان رنج می برد. (عکس: توییتر / Sekartweets)

ویدئویی که نشان می دهد بازیگر Thavasi به دنبال کمک مالی برای درمان سرطان خود است ، ویروسی می شود. این بیماری آسیب زیادی به ثواسی وارد کرد زیرا او وزن زیادی از دست داد.

“من در فیلم هایی از Kizhakku Cheemayile (1993) تا آخرین فیلم Annaatthe راجینیکانت بازی کرده ام. من هرگز فکر نمی کردم که به چنین بیماری مبتلا شوم. ”Thavasi در حالی که از اعضای برادری فیلم کمک می گرفت در این ویدئو گفت.

اوضاع ناخوشایند تاواسی وضعیت متاسف بازیگران خردسال را که همه زندگی خود را به عنوان موارد اضافی در مجموعه های فیلم می گذرانند ، به امید گرفتن وقفه ای بزرگ ، روشن می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=SXnjOV-4jsY

مردم در شبکه های اجتماعی از افراد مشهور درخواست کرده اند تا به توااسی ، که بیش از 30 سال در صنعت فیلم سازی بوده است ، کمک کنند.

بر اساس گزارش ها ، سیواكارتیكیان بازیگر پیشنهاد كرده است كه قبض های پزشكی Thavasi را بپذیرد. شایان ذکر است که Thavasi در فیلم کمدی موفق سیواکارثیکیان ، Varuthapadatha Valibar Sangam (2013) نقش جزئی داشت.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd