ایر ایندیا اولین پرواز مستقیم بین بنگالورو و سانفرانسیسکو را اعلام کرد

نوشته شده توسط Darshan Devaiah BP | بنگالورو |

به روز شده: 25 نوامبر 2020 ، ساعت 9:30:31 بعد از ظهر





ایر ایندیا از روز چهارشنبه رزرو بلیط را برای سان فرانسیسکو از بنگالورو آغاز کرده است.

مسافران فرودگاه بنگالورو می توانند به زودی بدون توقف به سانفرانسیسکو پرواز کنند زیرا شرکت هواپیمایی ملی هند ایر ایندیا قرار است دو بار در هفته سرویس راه اندازی کند ، برنامه ریزی شده از 11 ژانویه 2021 آغاز می شود.

فرودگاه بین المللی بنگالورو (BIAL) روز چهارشنبه در بیانیه ای گفت: “این اولین پرواز بدون توقف بین بنگالورو و ایالات متحده است که دو مرکز فناوری جهان – دره اصلی سیلیکون و دره سیلیکون هند را به هم متصل می کند”.

ایر ایندیا از چهارشنبه رزرو بلیط را آغاز کرده است. BIAL همچنین گفت که اولین پرواز بدون توقف بین بنگالورو و سانفرانسیسکو یک نقطه عطف مهم برای فرودگاه فرودگاه بین المللی Kempegowda در بنگالورو است و آن را به عنوان دروازه جدید هند تبدیل می کند.

BIAL اضافه کرد: “این کمک فوق العاده ای به مسافران خواهد کرد ، دسترسی سریعتر و آسانتر به شهرهای ساحل غربی ایالات متحده را امکان پذیر می کند.”

انتظار می رود این سرویس بدون توقف جدید تقاضای مشتریان شرکتی برای سفر به سانفرانسیسکو و مناطق مجاور آن در ایالات متحده را برآورده کند.

ایر ایندیا قصد دارد با یک هواپیمای 238 نفره بوئینگ 777-200 LR ، برای خدمت به بزرگترین بازار بین المللی مبدا / مقصد برای فرودگاه بنگالورو خدمت نکند.

بنگالورو و سانفرانسیسکو به ترتیب در رتبه های اول و دوم در میان 45 شهر برتر پیشرفته دیجیتالی جهان قرار دارند.

BIAL گفت: “مسیر جدید دو رکورد ثبت می کند – این طولانی ترین مسیر Air India با 14000+ کیلومتر (8،698 مایل) و طولانی ترین پرواز به و از هند (بیش از 16 ساعت) خواهد بود.”

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار Bangalore ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd