انگلیس آماده است واکسن Covid-19 را یک بار تنظیم کند ، تنظیم کننده ایمنی را کاملاً روشن می کند

توسط: رویترز | لندن |

11 نوامبر 2020 ، 5:15:13 بعد از ظهر





واکسن covid ، واکسن covid م Instituteسسه سرم هند ، واکسن covid م Instituteسسه سرم ، م Instituteسسه سرم واکسن covid ، واکسن covid هند ، هند واکسن covid ، اخبار هند ، ایندیان اکسپرسانگلیس در مجموع 350 میلیون دوز واکسن را سفارش داده است ، از جمله 40 میلیون عکس لگن Pfizer.

انگلیس آماده است ده ها میلیون واکسن COVID-19 را با ساکنان خانه های مراقبتی و افراد مسن در دسترس مردم قرار دهد و در اولین ردیف برای یک ضرب و شتم وجود دارد که پزشکان امیدوارند جهان به برخی از حالت های طبیعی برگردد.

اخبار مبنی بر اینکه واکسن Pfizer و BioNTech بیش از 90٪ م hopesثر بوده است این امید را ایجاد کرده است که به زودی ممکن است قفل هایی که با از بین بردن میلیون ها شغل و گذراندن زندگی عادی زندگی در جهان تاریک است پایان یابد.

https://www.youtube.com/watch؟v=o0Kt6PVU0bs

جاناتان ون تام ، معاون رئیس پزشکی انگلیس گفت که کشور آماده است واکسن را پس از تأیید تنظیم کننده ایمن بودن واکسن ، اعلام کرد که وی به مادر 78 ساله خود گفته است که آماده لرزیدن است.

“آیا من فکر می کنم پس از آن با سرعت پیش برویم تا با حجم های عرضه شده به ما همگام شویم؟ بله کاملاً انجام می دهم. “ون-تام به خبرنگاران گفت ، دوست دارد در صف واکسن در صف باشد اما افراد با خطر بالا باید اولویت خود را داشته باشند.

ون تام افزود كه دولت تا زمانی كه آژانس تنظیم كننده داروها و محصولات بهداشتی (MHRA) آن را تأیید نكند ، از هیچ واكسنی استفاده نمی كند.

جون راین ، مدیر عامل MHRA گفت: “کاملاً هیچ شانسی وجود ندارد که ما در مورد استانداردهای ایمنی یا اثربخشی مصالحه کنیم.”

وان تام در پاسخ به این س ifال که آیا مردم می توانند با خرید واکسن از صف صف بکشند ، گفت که ثروت نباید تعیین کننده واکسن باشد.

وی گفت: “من فکر می کنم این واکسن ها باید در اولویت افرادی که به آنها نیاز دارند و نه کسانی که توانایی پرداخت هزینه خصوصی آنها را دارند ، باشد.”

انگلیس در مجموع 350 میلیون دوز واکسن را سفارش داده است ، از جمله 40 میلیون عکس لگن Pfizer. انتظار می رود در هفته های آینده داده های آزمایشی یک واکسن رقابتی که توسط دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca تولید شده است.

پروفسور وی شن لیم ، عضو کمیته مشترک واکسیناسیون و ایمن سازی که به دولت در مورد واکسیناسیون توصیه می کند ، گفت: “در بالای لیست اولویت ما ساکنان خانه های مراقبت و افرادی هستند که در خانه های مراقبت کار می کنند.”

لیم گفت که در ردیف بعدی افراد بالای 60 سال و سپس بزرگسالان با بیماری زمینه ای قرار دارند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار شیوع Coronavirus ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.