استخدام شاگرد IOCL 2020: برنامه های کاربردی برای 436 پست باز می شوند ، در اینجا نحوه درخواست است

توسط: میز شغلی | دهلی نو |

23 نوامبر 2020 ، 7:39:55 بعد از ظهر





استخدام کارآموزان IOCL 2020 ، مشاغل قبولی کلاس 12 ، مشاغل دولتی ، اخبار استخدام ، سارکاری ناوکری ، نتیجه سارکاری ناوکریاستخدام کارآموز IOCL 2020: در iocl.com اقدام کنید (عکس اکسپرس توسط Prem nath pandey / نمایندگی)

استخدام کارآموز IOCL 2020: Indian Oil Corporation Limited (IOCL) از برنامه های کاربردی برای پست کارآموزان فنی و غیر فنی دعوت کرده است. در کل هند 436 پست از طریق این درایو پر خواهد شد. علاقه مندان می توانند از طریق وب سایت رسمی اقدام کنند ، iocl.com. روند درخواست در 23 نوامبر آغاز شد و در 19 دسامبر به پایان می رسد.

برای واجد شرایط بودن برای کارآموزی ، داوطلبان باید یک آزمون کتبی را پشت سر بگذارند. تاریخ آزمایشی آزمون 3 ژانویه 2021 است. کسانی که امتحان را ترک می کنند و مصاحبه می کنند ، در صورت وجود برای 12 ماه برای همه رشته ها استخدام می شوند ، به جز کارآموز تجارت یا اپراتور ورود اطلاعات که برای یک جلسه آموزشی استخدام می شوند 15 ماه

استخدام کارآموز IOCL 2020: واجد شرایط بودن

سن: حداقل سن برای درخواست برای پست 18 سال است. سن بالاتر 24 سال است. سن در تاریخ 30 نوامبر محاسبه خواهد شد. سن بالاتر برای نامزدهای SC / ST / OBC (NCL) / PwBD مطابق با هنجارهای دولت آرام خواهد بود.

بخوانید | اعلان استخدام Canara Bank SO 2020: درخواست ها از 25 نوامبر برای 220 پست شروع می شود

تحصیلات: مدارک تحصیلی براساس پست متفاوت است. داوطلبانی که کلاس 12 را با گواهینامه ITI یا کسانی که گواهینامه دیپلم سه ساله دارند گذرانده اند نیز می توانند درخواست دهند.

استخدام کارآموز IOCL 2020: الگوی آزمون

آزمون کتبی شامل 100 سوال با سوالات چند گزینه ای نوع هدف (MCQ) است. س Theالات به زبان انگلیسی و هندی خواهد بود. داوطلبان برای تکمیل آزمون 90 دقیقه وقت خواهند گرفت. داوطلبان برای صلاحیت در مرحله انتخاب باید حداقل 40 درصد نمره را در آزمون کتبی کسب کنند. حداقل علائم واجد شرایط برای داوطلبانی که به گروه های SC / ST / PwBD تعلق دارند 35 درصد خواهد بود.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار مشاغل ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd