آیودیا: Deepotsava امسال مجازی می شود ، PM نیز شرکت می کند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | Lucknow |

9 نوامبر 2020 3:46:06 صبح





رویداد Deepotsava ، جشن دیوالی ، PM Modi ، اخبار Ayodhya ، Up news ، اخبار اکسپرس هندهدف این است که امسال حدود 5.5 دیه در Ayodhya روشن کنید. (فایل)

با در نظر گرفتن همه گیر بودن بیماری Covid ، رویداد Deepotsava در Ayodhya به مناسبت Diwali امسال مجازی برگزار می شود. فدائیان می توانند حضور خود را در “Ram Darbaar” – پورتالی که در آن می توان لامپهای مجازی را روشن کرد – مشخص کنند. این پورتال تصویری از شری Ramlalla Virajman خواهد داشت که قبل از آن چراغ های مجازی روشن می شوند.

طبق گفته دولت UP ، Deepotsava مجازی “واقعی کمتر از واقعیت نخواهد بود” و نخست وزیر نارندرا مودی نیز عملا در آن شرکت خواهد کرد.

پس از یک انتظار طولانی و عذاب آور حدود 492 ساله ، اکنون هنگامی که رویای یک معبد بزرگ رام تحقق می یابد ، دولت ایالت اطمینان می دهد که هیچ کس از لذت روشن شدن چراغ ایمان در بارگاه Ramlalla محروم نمی شود . با دستورالعمل های ویژه وزیر ارشد یوگی آدیتانات ، دولت در حال تهیه پورتالی است که در آن می توان چراغ های مجازی را روشن کرد. »

این پورتال تسهیلاتی برای برداشتن چراغ روشنایی مورد نظر خود – فولاد ، برنج یا هر ماده دیگری خواهد داشت. گزینه استفاده از روغن گیاهی یا روغن نیز برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود. نه تنها این ، کسی که چراغ را روشن می کند بر اساس یک زن یا یک زن فداکار خواهد بود. پس از روشن شدن لامپ ها ، بر اساس مشخصات ایثارگران ، نامه دیجیتالی تشکرآمیز که حاوی عکس شری راملالا است ، از وزیر ارشد یوگی آدیتیانات نیز صادر خواهد شد. “دولت گفت ، با اضافه کردن پورتال قبل از اصلی ، رویداد در 13 نوامبر.

در همین حال ، آدییتانات دستوراتی را به مقامات صادر کرد تا این بار Ayodhya Deepotsava را بزرگتر جلوه دهند ، و در عین حال ، هیچ نقض پروتکل Covid-19 وجود ندارد. مقامات گفتند که دستورالعمل هایی برای برگزاری رویدادهای مختلف روزانه در حالی که به پروتکل های Covid-19 پایبند هستند ، صادر شده است.

CM همچنین گفت که در Deepotsava ، تمام شهر معبد Ayodhya روشن خواهد شد. دولت قصد دارد امسال حدود 5/5 لامپ روشن کند. CM همچنین در محوطه Ram Janma Bhoomi به اجرای aarti می پردازد. وی همچنین قرار است تابلوهایی را که صحنه های مختلف رامایان را به تصویر می کشد ، مشاهده کند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار Lucknow ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.