آیا لارا ترامپ ترامپ بعدی در یک رأی گیری خواهد بود؟

توسط: نیویورک تایمز | واشنگتن |

20 نوامبر 2020 ، ساعت 11:50:09 صبح





پرونده – لارا ترامپ در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در واشنگتن در اوت سخنرانی می کند. 26 ، 2020. ترامپ ، عروس رئیس جمهور که در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2020 به عنوان مدافع اصلی ترین غرایز سیاسی رئیس جمهور دونالد ترامپ ظاهر شد ، اکنون چشم به آینده سیاسی سیاسی خود در ایالت زادگاهش کارولینای شمالی دارد. (پیت ماروویچ / نیویورک تایمز)

توسط آنی کارنی

لارا ترامپ ، عروس رئیس جمهور که در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2020 به عنوان مدافع اصلی ترین غرایز سیاسی رئیس جمهور دونالد ترامپ ظاهر شد ، اکنون چشم به آینده سیاسی سیاسی خود در ایالت زادگاهش کارولینای شمالی دارد.

همانطور که دونالد ترامپ تلاش می کند انتخابات را برای براندازی در قدرت براندازد ، لارا ترامپ ، سه متحد گفت ، به همکارانش گفته است که وی در نظر دارد کاندیدا را در سال 2022 انتخاب کند ، در آنچه که انتظار می رود یک رقابت رقابتی برای اولین کرسی آزاد سنا در یک حالت نوسان بسیار پرتحرک در یک نسل است. سن ریچارد بور ، قانونگذار سرسخت جمهوری خواه که به عنوان رئیس کمیته بررسی روابط رئیس جمهور با روسیه مورد توجه قرار گرفت ، گفته است که او در پایان دوره ریاست خود بازنشسته خواهد شد. با وجود مشارکت گسترده در مناطق روستایی ، دونالد ترامپ کارولینای شمالی را با اختلاف کمتری نسبت به چهار سال پیش ، فقط 1.3 درصد کسب کرد ، این نشانه ای است که در کل ایالت آبی است و رقابت برای کرسی سنا به سختی مورد بحث قرار خواهد گرفت هر دو حزب در اولین انتخابات پس از دونالد ترامپ.

اگر لارا ترامپ ادامه دهد ، شاید نه یک انتخابات کاملاً پس از ترامپ.

لارا ترامپ ، 38 ساله ، مربی شخصی و تهیه کننده تلویزیونی سابق Inside Edition ، در سال 2014 با اریک ترامپ در ملک خانواده Mar-a-Lago در پلام بیچ ، فلوریدا ازدواج کرد و به عنوان مشاور ارشد کمپین انتخاباتی 2020 ترامپ کار کرد. اکنون ، عروسى كه دونالد ترامپ اغلب با اهداكنندگان شوخى كرده بود كه “نمى تواند از صف انتخاب كند” خود را بعنوان اولين آزمون قدرت ماندگار نام ترامپ شناور كرده است.

مرسدس شلاپ ، مشاور مبارزات انتخاباتی ترامپ که به عنوان جانشین در کنار لارا ترامپ به کشور سفر می کرد ، گفت: “او بسیار کاریزماتیک است ، او سیاست خرده فروشی را به خوبی درک می کند و ذاتی طبیعی برای سیاست دارد.” “به ویژه در کارولینای شمالی ، او یک نام خانوادگی است و مردم او را می شناسند. او در مبارزات انتخاباتی بسیار سخت کار کرد و در بسیاری از تصمیمات درگیر بود. “

لارا ترامپ از اظهار نظر درباره برنامه های خود خودداری کرد.

بیشتر گمانه زنی ها در مورد اینکه چه کسی ممکن است لباس ترامپ را به ارث ببرد ، معطوف به فرزندان بزرگتر وی شده است که پیروان خود را پرورش داده اند. دونالد ترامپ جونیور ، پسر ارشد رئیس جمهور ، عمیق ترین ارتباط را با سیستم اطلاعات نادرست آنلاین دارد که باعث حمایت از پدرش و همچنین پایگاه ترامپ می شود که از حمایت از متمم دوم حمایت می کند.

ایوانکا ترامپ ، دختر ارشد رئیس جمهور و یک مقام کاخ سفید که تمرکز خود را روی توسعه نیروی کار قرار داده بود ، در مسیر مبارزات انتخاباتی قرار گرفت تا رئیس جمهور را برای زنان حومه شهر که با لحن و توییت های او خاموش شده بودند ، خوشایندتر کند. او به طور كلی از تکرار حملات همسر پدرش به جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب یا پسرش هانتر ، یا ایجاد تردید در صحت انتخابات ، دور شد.

اما ایوانکا ترامپ ، افرادی که با برنامه های وی آشنا هستند ، هنوز در حال تصمیم گیری در مورد اسکان خانواده اش در نیوجرسی یا فلوریدا است و قصد فوری برای پیگیری دفتر منتخب خود را ندارد. در همین حال ، دونالد ترامپ جونیور ، علی رغم استعداد خود در کانال گذاری شناسه پدرش ، ممکن است انتخاب کند که همه با هم از نامزدی منصرف شوند.

اریک ترامپ ، کم اهمیت ترین خواهر و برادر ترامپ ، هرگز کانون توجه سیاسی را ایجاد نکرده و راه را برای همسرش روشن گذاشته است.

اریک و لارا ترامپ در حال حاضر با دو فرزند خردسال خود در وستچستر ، نیویورک زندگی می کنند (دخترش ، کارولینا ، به نام ایالتی که لارا ترامپ اکنون چشمش است نامگذاری شده است). بدیهی نیست که صرفاً حمایت از خانواده زمینه ای را که انتظار می رود یکی از هدفمندترین کرسی های کشور باشد که نامزدهای جمهوری خواه با تجربه در ایالت در آن صف آرایی می کنند ، خالی یا حتی کاهش یابد.

نماینده وجود دارد مارک واکر ، متحد ترامپ که رئیس جمهور او را برای نامزد شدن برای صندلی بور تشویق کرده است ، و اظهار داشت که از او حمایت خواهد کرد. آنجا پت مک کوری ، فرماندار سابق است که گفته است چشمش به صندلی است. گفته می شود تیم مور ، سخنران مجلس نمایندگان کارولینای شمالی ، درگیر این ماجرا است. و دن فارست ، که به تازگی در رقابت برای فرمانداری در برابر رئیس حزب دموکرات ، روی کوپر ، باخت ، در میدان حضور خواهد داشت.

و سپس یک مدعی دیگر از نزدیکان رئیس جمهور وجود دارد ، حداقل در حال حاضر: مارک میدوز ، نماینده سابق کارولینای شمالی و رئیس ستاد کاخ سفید ، به طور گسترده ای انتظار می رود که به خانه برگردد و همچنین برای کرسی انتخاب شود. . دستیاران میدوز از اظهارنظر درباره آینده سیاسی وی خودداری کردند.

هیچ یک از نامزدهای باتجربه تر دارای نام و توانایی جمع آوری پول نقد آنلاین زیادی نیستند که عروس رئیس جمهور ، که پروفایل شخصی خود را با یک برنامه تبلیغاتی YouTube و رویدادها در سراسر کشور پرورش داده است ، دارد. کلیان کانوی ، مسئول سابق کاخ سفید و مدیر مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال 2016 گفت: “او بسیار ترسناک خواهد بود.” وی گفت: “او سه گانه دارد: او می تواند پول جمع کند ، آگاهی از مسائل کلیدی را افزایش دهد و توجه خود را به نژادش جلب کند. برخلاف بسیاری از سیاستمداران معمولی ، او با مردم ارتباط برقرار می کند و یک پیام رسان جذاب است. “

مایکل واتلی ، رئیس حزب جمهوری خواه کارولینای شمالی ، پیش بینی کرد که این رقابت علاقه قابل توجهی از طیف گسترده ای از مردم را به خود جلب کند.

وی گفت: “من فکر می کنم شما برای صاف نگه داشتن همه چیز به کارت رقص نیاز خواهید داشت.”

به بیان صریح تر ، مورگان جکسون ، یک استراتژیست دموکرات مستقر در کارولینای شمالی گفت: ”افراد زیادی در صف صف لارا ترامپ هستند. با توجه به اینکه نادر است که یک صندلی روباز وجود داشته باشد ، من معتقدم هیچ کس از افرادی که در واقع در کارولینای شمالی زندگی می کنند و اینجا بوده اند برای شخص دیگری راه ندارد. “

لارا ترامپ ، که در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان سخنرانی کرد ، امسال فعالیت های زیادی را در کارولینای شمالی متوقف کرد. در دنباله ، او مایل است به جایی برود که جانشینانی مانند ایوانکا ترامپ ، که به دنبال نرم کردن رئیس جمهور هستند ، نرفته اند. وی که به نمایندگی از پدر همسرش در زادگاهش ویلمینگتون ، کارولینای شمالی صحبت می کرد ، با تکرار تلاش های بی اساس رئیس جمهور برای تضعیف اعتماد به نتایج انتخابات روبرو شد. وی گفت که این سیستم “رسیده از تقلب است” ، و ادعا کرد که رای جهانی از طریق پست “سیستم خوبی نیست ، هرگز آزمایش نشده است.”

او در اکتبر در CNN ، بایدن را به رنج بردن از “کاهش شناختی” شدید متهم کرد و س questionsالاتی را درباره دونالد ترامپ در مورد تشویق خشونت علیه گرتچن ویتمر ، فرماندار میشیگان ، که FBI اخیراً گفته بود هدف یک توطئه آدم ربایی قرار گرفته است ، از بین برد. لارا ترامپ رفتار پدرشوهر خود را به عنوان نمونه ای از شخص “به راحتی در یک راهپیمایی ترامپ سرگرم” کرد.

از روز انتخابات ، وی به طور فعال تئوری های توطئه راجع به سازنده تجهیزات انتخاباتی Dominion Voting Systems Inc. ، که رئیس جمهور ادعا کرده است ، بدون هیچ مدرکی ، رأی ترامپ را به ستون بایدن افزایش داده است ، افزایش داده است.

یکی از دستیاران سابق ترامپ ، Omarosa Manigault Newman ، در یادداشتی در سال 2018 ادعا کرد که لارا ترامپ در ازای سکوت درباره زمان حضور خود در کاخ سفید به او ماهانه 15000 دلار قرارداد پیشنهاد داده است و متعاقباً یک ضبط مخفی منتشر کرد که مانیگوت نیومن گفت از آن پشتیبانی می کند این ادعا

در حالی که ایده ترامپ دیگری که آبهای سیاسی را آزمایش می کند ، برای جمهوری خواهانی که می خواستند این حزب از هویت فعلی ترامپ خود دور شود ، کینه ورز بود ، دیگران تلاش کرده اند نسل بعدی را به خود جلب کنند.

Club for Growth ، یک گروه محافظه کار ضد مالیات محافظه کار ، در اوایل سال جاری نظرسنجی را با لارا ترامپ به عنوان نامزد کنگره به نمایندگی از منطقه 2 نیویورک انجام داد.

دیوید مک اینتوش ، رئیس کلوپ رشد ، در آن زمان گفت که این گروه به سادگی نظر وی را جلب کردند تا نشان دهند که چاه مورد حمایت است و او را در یک مسابقه آزاد فریب می دهد.

در یک انتخابات فرضی ، این نظرسنجی نشان داد که وی 30 امتیاز برنده است.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار جهانی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.