آنوراگ باسو با قرار دادن لبخند بر لبان شما چیزهای عمیق می گوید: ابیشک باچان

توسط: PTI | بمبئی |

8 نوامبر 2020 2:07:23 بعد از ظهر





ابیشک باچان لودو آنوراگ باسوآبیشک باچان برای اولین بار در سریال درام آینده ، لودو با آنوراگ باسو همکاری کرده است. (عکس: اینستاگرام / abhishekbachchan)

ابیشک باچان ، بازیگر سینما ، می گوید که او سوار فیلم آینده لودو شد و هیچ چیز درباره شخصیت خود یا خلاصه فیلمنامه ای مناسب دانست ، فقط به این دلیل که به دنیای دمدمی و معصوم کارگردان آنوراگ باسو کشیده شد.

گلچین تاریک جنایت را با کمدی ترکیب می کند و همچنان جذابیت باسو را برای نگارش موزیکال های جذاب و غیر عادی پس از Barfi 2012 ادامه می دهد! and Jagga Jasoos (2017).

باچان در مصاحبه ای با PTI در مورد زوم گفت که فیلم بسو در ازدواج ساده با پیام های عمیق قدرت اوست.

“یک نگاه عجیب و غریب به زندگی وجود دارد که در فیلم های او ظاهر می شود. او سخنی عمیق و ساده ، بی گناه ، از طریق یک لنز مخصوصاً رنگی می گوید. این یک تجربه خوشایند است.

“آنوراگ به شما نمی فهمد که شدت گفته های شما چیست ، زیرا او این کار را با لبخند زدن روی لب شما می گوید. که بهترین و کارآمدترین روش برای طرح یک نکته است “، این بازیگر 44 ساله گفت.

لودو با محوریت خطر غیرقابل اجتناب از زندگی دنبال می شود و چهار داستان مختلف را دنبال می کند ، بازیگران گروهی شامل آدیتیا روی کاپور ، راجکومار رائو ، پانکاج تریپاتی ، روهیت ساراف ، فاطیما سانا شیخ ، سانیا ملهوترا ، پرل مانی ، اینایات ورما ، آشا نگی و شالینی وتس.

باچان یادآوری ملاقات با باسو بیش از دو سال پیش ، زمانی که فیلم در مرحله برنامه ریزی بود ، بود و گفت که او بلافاصله به پروژه متعهد شد.

باچان در لودو ، که قرار است در تاریخ 12 نوامبر در Netflix اکران شود ، در نقش بیتو بازی می کند ، گونی که بعد از ملاقات با یک دختر شش ساله ، مینی (ورما) ، برگ جدید را برمی گرداند.

بازیگر منمرزیان گفت كه فقط باسو به او روایت اولیه “مختصر” داستان “خیلی دیرتر” داده شده است و قبل از فیلمبرداری چیزی از شخصیت نمی دانسته است.

“من تازه حاضر شدم. من حتی نمی دانستم این شخصیت پدر است. فقط در مدتی بود که برای اتصالات به دفتر او می رفتم ، او تکه تکه هایی از داستان را برایم تعریف می کرد. اما من عادت دارم که چنین کار کنم ، بنابراین برای من ترسناک نبود.

“این اولین باری نیست که اینگونه کار می کنم. وقتی کارم را شروع کردم ، بیشتر کارها اینگونه اتفاق می افتاد. من با انجام این کار راحت بودم و در واقع از این کار لذت می برم وقتی می توانم کاملاً به کارگردان خود متکی باشم و از غریزه آنها پیروی کنم. “

لودو به بازیگر فرصتی داد تا از هنجارهای تمرین خلاص شود و به او فهماند که چرا باسو به دادن اطلاعات بیش از حد به هنرمندانش اعتقاد ندارد.

وی گفت: “او نمی خواهد شما را از هر جهت مهار کند یا به شما زنجیر کند. او شرایط را به شما می گوید ، و بگذارید شما همانطور که او می خواهد تفسیر کنید. او محیطی را فراهم می کند و به دنبال پاسخی غیرقابل تمرین برای یک موقعیت است … اعتبار باید به او تعلق بگیرد زیرا او هرگز اعتمادی را که به او ارزانی داشتیم جابجا نکرده و بدرفتاری نکرده است. “

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.