آخرین لباس مونی روی اثبات این است که او دوست دارد آن را مد روز نگه دارد

توسط: میز زندگی | دهلی نو |

27 نوامبر 2020 ، ساعت 9:40:56 بعد از ظهر





آیا آخرین نگاه او را دوست دارید؟ (عکس: مونی روی / اینستاگرام ، طراحی شده توسط گارگی سینگ)

مونی روی دوست دارد آن را التقاطی نگه دارد. در تعطیلات او باشد ، برای یک روز عادی با دوستان یا فرش قرمز – ظاهرش همیشه جالب توجه است. و اکنون ، این بازیگر مجموعه ای از تصاویر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است که گواه این است که او همچنین شخصی است که از آخرین روندها پیروی می کند.

بگذارید ببینیم آیا می توانید دو لباس جدید را در جدیدترین لباس مونی مشاهده کنید. نگاهی به زیر بیندازید.

در تصاویر ، مونی با لباس نقره ای خیره کننده از Soshai دیده می شود که دارای پولک و آستین های پف دار است – هر دو مورد باعث تقویم تقویم مد در اینجا می شوند. مناسب برای یک مهمانی در خانه ، لباس شیک یک روش عالی برای بیان یک جمله است.

ما دوست داریم که چگونه مونی لوازم جانبی را خندق کند و به دنبال یک جفت پاشنه بلند بند دار باشد ، و به لباسش اجازه می دهد خودش صحبت کند. با چشمان دودی ، لب های برهنه و موهایی که به آرامی خشک شده اند ، این ظاهر کامل شد

پیش از این ، این بازیگر با لباس غیر شانه و گردنبند دلبر دیده می شد. اشتباه نخواهد بود اگر بگوییم که او در این مجموعه با شکوه کاملاً دوست داشتنی به نظر می رسید.

نگاهی دقیق تر به تصاویر وی در زیر بیندازید:

نظر شما در مورد آخرین نگاه او چیست؟

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سبک زندگی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd