بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور که ❹ ماهه شما را به هدفتان میرسانند

در سال کنکور سال اول از کتاب استفاده کردم ، سال دوم کلاس رفتم و سال آخر هم از دی وی دی های آموزشی کنکور استفاده کردم و در آخر دی وی دی های آموزشی کنکور رو برای ادامه ی کار انتخاب کردم. با تغییر کنکورهای سال های اخیر و افزایش میانگین درصد ها، روال کار کمی تغییر کرده است. همانطور که خودتان بهتر می دانید رشته دندانپزشکی از رشته های پرتقاضا و مورد علاقه بسیاری از داوطلبان تجربی است و خیلی از داوطلبان آرزوی تحصیل در دندانپزشکی را دارند ولی از آنجا که این رشته ظرفیت بسیار کمی برای پذیرش دارد، تعداد کمی از داوطلبان می توانند در رشته دندانپزشکی قبول شوند حتی نسبت به سایر رشته های پرطرفدار علوم پزشکی مانند داروسازی و پزشکی، برای قبولی به رتبه بهتری نیازمند است. فیزیک: در میان این گروه از داوطلبان که رتبه زیر 1000 کشوری کسب کرده اند کمترین درصد 31/2 درصد است و 24 نفر به درصد 100 رسیده اند و میانگین کل این گروه 77/6 درصد است. چون باید کل نمره و درصد های همه دروس داوطلب را بررسی کرد چه بسا داوطلبی که یک درس را 100 درصد پاسخ داده است ولی به دلیل پاسخ گویی ضعیف به بقیه دروس رتبه 4 رقمی یا harfeakhar بیشتر آورده است.

در قسمت قبل بودجه بندی عربی کنکور را مو شکافانه بررسی کردیم و الان به سراغ ادبیات خواهیم رفت. در این مقاله می خواهیم به بررسی حداقل درصد لازم هر درس برای قبولی در دندانپزشکی، آخرین رتبه های قبولی دندانپزشکی دانشگاه های مختلف کشور و کارنامه های قبول شدگان در دندانپزشکی بپردازیم. پس به همین علت ما میانگین درصد های داوطلبانی را که در کنکور 97 رتبه زیر 1000 کشوری را کسب کرده اند و قبولی آن ها در دندانپزشکی 100 درصد است را بررسی می کنیم. با کلیت سهمیه ها و رتبه در سهمیه آشنا شدید حال به بررسی رتبه های قبول شدگان در رشته دندانپزشکی می پردازیم. میانگین درصدهای آخرین فرد قبول شده در دانشگاه سراسری رشته دندانپزشکی در منطقه 1 تقریباً 67 درصد، در منطقه 2 تقریباً 63 درصد، در منطقه 3 تقریباً 61 درصد است. این که حداقل با چه درصد و رتبه ای می توانیم در دندانپزشکی قبول شویم یا به عبارت دیگر رتبه لازم برای قبولی در دندان پزشکی چه قدر است سوال خیلی از داوطلبان است. صد در صد باید افرادی وجود داشته باشند که واقعا از این دی وی دی ها استفاده کرده باشند و به نتیجه رسیده باشند تا بتوان به این نوع دی وی دی اعتماد محصولات حرف آخر کرد.

از محتوای خوب بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور می توان به این تدریس مطالب اشاره کرد. ولی انتخاب بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور خودش نیازمند چند قاعده ی مهمه که کامل براتون توضیح میدم. عده ای از دی وی دی های کنکوری برای هر سؤال یک نکته میگویند و عده ای دیگر نیز برای کل سؤالات یک نکته میگویند و در این دو جمله تفوت زیادی وجود دارد و داوطلبان با استفاده از شناختی که از خود و سلایقشان دارند میتوانند بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور خود را طبق همین آموزش پایه اول ابتدایی اصل انتخاب کنند. شیمی: در میان این گروه کمترین درصد 31/4 است و کسی به درصد 100 نرسیده است و بالاترین درصد 92/2 درصد بوده است و میانگین کل این داوطلبان در این درس 68/2 درصد می باشد. 30 درصد از موفقیت به سرعت بستگی داره. فقط داوطلبانی که به رتبه ی زیر 5000 میرسند میتوانند اهمیت سرعت در کنکور را احساس و درک کنند. به عنوان مثال درصد های بین ۴۵ تا ۵۵ را درصد ۵۰ در نظر گرفته ایم.

زمین شناسی: بدلیل کم اهمیت بودن این درس در پذیرش رشته های پرطرفدار و حتی عدم تاثیر در قبولی دندانپزشکی و پزشکی درصد داوطلبان خیلی کم است در میان داوطلبان با رتبه ی زیر 1000 کشوری، کمترین درصد 6/6- است که تعداد کسانی که این درس را منفی زده اند 658 نفر بوده است و کسی 100 درصد نزده است و بیشترین درصد 78/7 درصد است و میانگین کل فقط 7 درصد است. موسسه حرف آخر را به خاطر تدریس بی نظیر اساتید آن و رتبه های برتر این مجموعه میشناسیم اما امروز اتفاقی جدید رقم خورد و موسسه حرف آخر نه به خاطر نتایج درخشانی که در کنکور هر سال کسب میکند و نه به خاطر تطابقاتی که با کنکور دارد بلکه به خاطر راه یافتن نازنین منتظری دختر عبدالرضا منتظری به مسابقات فیزیک جهان درخشید. لازم به ذکر است که استاد منتظری پدر نازنین منتظری تنها مدیر انتشارات کنکوری است که فرزندش به مسابقات المپیاد جهانی راه یافته است و این نیز گواه بر اصالت و تبحر آموزشی در خانواده استاد منتظری است. ویدیو بالا را از نازنین منتظری مشاهده کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سایت منبع لطفا از صفحه ما بخواهید.