نرم افزار تشخیص کپی بودن پایان نامه

IThenticate قدرتمندترین سایت بررسی آنلاین مقاله است و نرم افزار تشخیص کپی بودن پایان نامه برای جلوگیری از دزدی ادبی مورد استفاده قرار می گیرد. Aitnetikit با استفاده از یک پایگاه داده گسترده و گسترده که شامل مقالات علمی ، کتاب و مقالات کنفرانس ، مقالات و کتابهای منتشر شده و صفحات وب است ، مقالات شما را مرور می کند و در صورت سرقت ادبی ، این همانندجویی رایگان می تواند یک گزارش درصد باشد. (همانطور که در زیر نشان داده شده است)

احراز هویت رمز عبور | حساب را شناسایی کنید رمز عبور برای اصالت
رمز عبور را شناسایی کنید

در حال حاضر ، سایت گذرواژه یونی اساتید و دانشجویان کشور و سردبیران مجلات محلی را قادر به خرید رمز شناسایی شده کرده است. با خرید گذرواژه iThenticate ، می توانید مستقیماً وارد ithenticate.com شوید و با استفاده از نام کاربری بررسی کپی بودن مقاله و گذرواژه هایی که پس از خرید حساب تأیید اعتبار برای شما ارسال می شود ، وارد قسمت ورود شوید و مقاله دزدی ادبی خود را بررسی کنید. مدت زمان بررسی مقاله با سرویس iThenticate وابسته به مقاله حداکثر پنج دقیقه است. در گزارش iThenticate ، متن های مشابهی را در مقاله خود با پیوندهای مشابه مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی هر پیوند شما را به منبع مقاله می رساند. علاوه بر این ، در متن مقاله همان قسمت ها را با رنگ های مختلف و با شماره های مختلف برجسته می کند و با کلیک بر روی هر رنگ و شماره متن ، مقاله مورد نظر در پنجره نمایش داده می شود و همان متنی که مشابه آن است سرقت ادبی مقاله، نمایش داده می شود.

انواع مختلف گذرواژه های تأیید اعتبار
سایت unipassword دارای چندین حساب مشخص شده است چک کردن سرقت ادبی ، بسته به تعداد مقالاتی که سرقت ادبی برای مشاهده در دوره های یک ساله ، دو ساله ، سه ساله و دوره ای نیاز دارید ، می توانید یکی از حساب های iThenticate را خریداری کنید.

قیمت رمز عبور را مشخص کنید
قیمت رمز ورود iThenticate به حجم بازبینی مقاله و مدت اعتبار رمز ورود بستگی دارد. و برای اطلاع از قیمت رمزهای عبور مختلف iThenticate با ما تماس بگیرید. برای دانشگاه ها ، م institسسات تحقیقاتی و مجلات در کشور که نیاز به بررسی تعداد زیادی مقاله دارند ، گذرواژه های iThenticate با قابلیت بررسی چندین میلیون مقاله موجود است و این حساب های iThenticate با تخفیف ویژه ارسال نرم افزار مشابهت یاب می شود.

دسترسی شخصی به iThenticate (قوی ترین سرویس تأیید مقاله آنلاین جهان) را فراهم کنید:
برای سردبیران مجلات علمی ، کادر آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها سایت مشابهت یابی مقاله ، اساتید و اساتید دانشگاه ها ، دانشجویان دکترا و دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

مزایای رمز عبور را شناسایی کنید

access دسترسی مستقیم به سایت شناسایی شده بدون نیاز به سایت یا واسطه ها.

اعتبار علمی مجلات خود را با هزینه بسیار کمتری نسبت به سایت اصلی حفظ کنید.

the ظرفیت یک مقاله تا یک میلیون مقاله و حتی بررسی های نامحدود را با یک حساب حق بیمه مشاهده کنید

by با نمایش اسناد در کمتر از 5 دقیقه در قالب PDF گزارشی استفاده رایگان از ithenticate بسیار دقیق از درصد شباهت ها ارائه دهید.

✔ دسترسی ، از یک هفته تا 5 سال (تضمینی) بسته پلاجریسم چکر به تعداد مقاله های شما.

✔ می توانید از این نام کاربری بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان در کتابخانه ، دانشگاه ، محل کار ، منزل و تلفن همراه خود استفاده کنید.

✔ پوشش به 30 زبان: انگلیسی دانلود نرم افزار ithenticate، عربی ، فرانسوی ، آلمانی ، چینی ، ژاپنی ایران دریافست خبر ، ایتالیایی ، هلندی ، روسی ، اسپانیایی ، سوئدی …

✔ ارائه خدمات و جلسه به 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با 100٪ تضمین نیاز دارد.

کامل امنیت کامل متن ها و عدم ذخیره سازی مقاله توسط اشخاص یا سایت های واسطه.

✔ بدون نیاز به مهارت های IT ، با رابط کاربری بسیار آسان بررسی سرقت ادبی، در سه مرحله (ورود به سیستم ، ارسال مقالات و دریافت گزارش).