نخست وزیر پس از دریافت طرحی از خود ، “استعداد استثنایی” دانش آموز پربهانی را در نامه شخصی تحسین می کند

نوشته شده توسط علیفیا خان | پونا |

30 نوامبر 2020 ، 11:43:39 بعد از ظهر





نخست وزیر دانش آموز پربهانی ، طرح نارندرا مودی ، اخبار پونا ، اخبار ماهاراشترا ، اخبار اکسپرس هند را ستود.نخست وزیر نارندرا مودی

در دوازدهمین سالگرد تولد خود در 25 نوامبر ، دانش آموز کلاس XI آجی داکه ، از دبیرستان بال ویدیا ماندیر در پربهانی ، هنگامی که به دفتر مدیر فراخوانده شد ، غافلگیر شد. این دانش آموز نخست وزیر نارندرا مودی را ترسیم کرده و پرتره را در هفته آخر ماه اکتبر به دفتر نخست وزیر فرستاده بود. او نمی دانست که نخست وزیر با ارسال سلام و احوالپرسی شخصی خود در نامه ای ، با ستایش از جوان به دلیل “استعداد استثنایی” خود ، پاسخ خواهد داد.

آجی ، که پس از تماشای وی از تلویزیون ، نخست وزیر را ترسیم کرد ، گفت که مطمئن نیست پاسخی دریافت می کند یا خیر. “من طراحی را دوست دارم و کارهای دیگری را انجام داده ام. خانواده من این طرح را پسندیدند و آن را به مدرسه بردند ، در آنجا معلمانم به ارسال آن به دفتر نخست وزیر کمک کردند. من از دریافت پاسخ او خوشحال شدم. ”

این دانش آموز که نامه ای را نیز به آن پیوست ، به نخست وزیر در مورد عشق خود به نقاشی و اینکه چگونه او رسانه خود را بیان کرد گفت. این دانشجو همچنین ابراز تمایل کرد که کاری برای کشور انجام دهد.

پاسخ توسط مدیر AU Kulkarni دریافت شد ، وی گفت كه از دیدن سربرگ و مهر نخست وزیر متعجب شده است. وی در مورد محتویات سedال کرد ، وی گفت که نخست وزیر از استعداد آجی قدردانی می کند. مودی با تشویق این کودک برای استفاده از خلاقیت خود برای انجام کارهای خوب برای جامعه ، از وی خواست تا با استفاده از مهارت خود آگاهی را در مورد مسائل اجتماعی در میان دوستان و خانواده افزایش دهد.

پدر آجی ، جیتندرا ، که یک فروشگاه لوازم التحریر را اداره می کند ، گفت پسرش از زمان حضور در کلاس اول مهارت نقاشی را دارد.

“او از آن زمان در یک مسابقه نقاشی شکست نخورده است ، حتی دو سال پیش برای یک مسابقه در سطح کشور رفته است. من احساس غرور می کنم که حتی اگر از این شهر کوچک می آییم ، هنر پسرم توسط نخست وزیر هند شناخته شده است. اگرچه او جوان است و هنوز آینده اش را رقم نمی زند ، اما اگر تمایل داشته باشد او را به هنرآمیزی تشویق می كنیم. برادر کوچکتر من نیز یک هنرمند است و در بنگالورو مستقر است. در حال حاضر ، او فقط در حال شکوه و جلال است اما وقتی این کار به پایان رسید ، از او می خواهیم که به عنوان یک هنرمند آموزش جدی را در نظر بگیرد. “

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پونا ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.