معرفی تان هال 13 کلش اف کلنز

تالار شهر 13 | تحلیل تان هال 13 کلش اف کلنز

مطمئناً با هر بروزرسانی Clash of Clans ، مانند زمان روی کار آمدن، خرید اکانت کلش تان 13 مکس، همه کاربران هیجان زده خواهند شد. هیجان با ارائه بازی جدید Clash of Clans Tan Hall از Supercell ، Town Hall 13 بیش از هر زمان دیگری بود.
برای تحلیل یکی از بهترین به روزرسانی های Clash of Clans با ما همراه باشید. ?

یکی از آخرین به روزرسانی های این شرکت برای بازی محبوب Clash of Clans ، تاون هال 13 است.

بروزرسانی که ویژگی های جدید ، نیروهای جدید و قدرتمند و مکان های بهتر را به همراه دارد. در این به روزرسانی ، سعی می کنیم این به روزرسانی ، ویژگی های همراه آن و برخی نکات ارزشمند در مورد استراتژی هایی که می توانند برای شما موفقیت ایجاد کنند و همچنین دسترسی به ویژگی های بالا را ارائه دهیم. با ما بمان.

مشخصات تالار شهر جدید 13
فضای شهرداری و تم 13
جو این بروزرسانی زمستان و برف است که ممکن است برای بسیاری از طرفداران بازی و همچنین خود مجموعه یادآور قسمت های سری بازی تاج و تخت باشد. موضوعی برفی و یخی که می تواند شما را به یاد زمستان های کشورهای سردسیر بیندازد. چیزی که می تواند در نوع خود جالب باشد.

نیروها و تجهیزات
پس از معرفی این به روزرسانی به کاربران ، با Royal Champion (یا به انگلیسی Royal Champion) روبرو خواهیم شد ، که با نیروهای جدید و قدرتمندی از نیروهای جدید این به روزرسانی و همچنین ScatterShot که یکی از نیروهای دفاعی جدید است روبرو می شود. به روز رسانی تالار شهر 13.

یکی دیگر از ویژگی های بروزرسانی ،خرید اکانت کلش تان 13 مکس پادگان معروف محاصره است که نوعی دستگاه محاصره است و باعث تقویت نیروهای دفاعی می شود. و برای کاربرانی که می خواهند بعد از تاون هال 12 حساب و زمین خود را به روز کنند ، یتی به عنوان نیروی جدید دیگری که به این بازی اضافه شده ارائه می شود.

ناگفته نماند که برای حمله و همچنین دفاع ، ما یک نیروی اکسیر تاریک جدید به نام Giga Inferno داریم که دارای 5 سطح (در سطح انگلیسی) برای ارتقا است ، که در هر سطح بیش از سطح قبلی آماده ذوب و نابود کردن نیروهای مهاجم …

مطمئناً ، نیروهای دیگر برای دفاع و حمله در بازیهای متناوب با مضمون و جو زمستان تالار شهر در اختیار نیروهای قرار می گیرند و نیروهای معرفی شده فقط یکی از آنها خواهد بود.

سالن برنزه 13
استراتژی های دفاعی و تهاجمی

همانطور که می دانید ، Farming Bases تقریباً از تمام منابع شما محافظت می کند. و آنها نقشی اساسی در به روزرسانی ساختمانهایی که می سازید و نیروهایی که حمل می کنید ، دارند. بنابراین بدیهی است که آنها باید، خرید اکانت کلش تان 13 مکس به درستی در مقابل متجاوزان محافظت شوند ، زیرا تقریباً همیشه مورد حمله قرار می گیرند.

در مورد Map Wars ، شما می توانید بناهای مختلف خود را به ترتیب درصد مقاومت و همچنین اهمیت آن برای شکست یا پیروزی خود ، که گاهی به آزمون و خطا بستگی دارد ، در مکان های مناسب و با دفاع مناسب قرار دهید. مهمتر از همه ، این به خلاقیت شما بستگی دارد.

خوب این از تجزیه و تحلیل City Hall 13 است که ما بررسی کردیم. منتظر تحلیل های دیگر ما باشید.

https://ariaclash.com/product-category/clash-of-clans/