شیو سنا به هیچ یک از احزاب به گواهی هندوتوا احتیاج ندارد: سانجی راوت

توسط: PTI | بمبئی |

17 نوامبر 2020 ، 7:21:13 بعد از ظهر





سانجی راوت ، قبض های برق تورم ماهاراشترا ، دیدار راج تاکری با فرماندار ، اخبار بمبئی ، اخبار ماهاراشترا ، اخبار اکسپرس هندسانجی راوت نماینده شیو سنا

سانجی راوت ، نماینده حزب راجیا سبها ، حزب در روز سه شنبه گفت که شیو سنا “هندووووادی” بود و خواهد ماند و به هیچ وجه به گواهی تعهد خود به ایدئولوژی احتیاج ندارد.

وی اظهارات خود را هنگام تعامل با خبرنگاران پس از ادای احترام به بنیانگذار شیو سنا ، مرحوم بال تاكرای ، در پارک شیواجی در دادار در اینجا در سالگرد مرگ دومی اظهار داشت.

شیو سنا ، که سال گذشته رابطه خود را با متحد دیرینه زعفران BJP قطع کرد ، ریاست دولت Maha Vikas Aghadi (MVA) در ماهاراشترا را با مشارکت NCP و کنگره بر عهده دارد. “هندوتوا ما احتیاج به تایید هیچ طرف دیگری ندارد. ما هندوووادی سخت گیر بوده ایم ، امروز نیز همین گونه هستیم و فردا نیز خواهیم بود … هر زمان که کشور به آن احتیاج داشته باشد ، شیو سنا با شمشیر هندوتوا به میدان خواهد آمد.

او در حال پاسخ به س onالی در مورد ادعای مکرر BJP مبنی بر انحراف شیو سنا از هندوتوا بود که توسط پدرسالار فقید سنا مورد حمایت قرار گرفت. راوت در پاسخ به سوالی در مورد گزارش رسانه ها در مورد رهبر BJP سی تی راوی که به دنبال تغییر نام دانشگاه جواهر لعل نهرو (JNU) در دهلی به نام سوامی ویوکاناندا است ، راوت پرسید که آیا از چنین اقدامی نتیجه ای حاصل می شود؟

“Swami Vivekananda همیشه الگوی ما بوده است. اما با تغییر نام چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در عوض ، یک دانشگاه بزرگ دیگر در سطح بین المللی باید به نام سوامی ویوکاناندا ایجاد شود. ” وی گفت نخست وزیر نخست وزیر هند جواهر لعل نهرو همیشه “افتخار کشور” بوده است و تغییر نام دانشگاه به دلیل نفرت و انگیزه سیاسی “درست نخواهد بود”.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.