رمان انلاین نودهشتیا

به نام خداوند لوح و قلم
حقیقت نگار وجود و عدم
خدایی که داننده ی رازهاست
نخستین سرآغاز آغازهاست

? انجمن نویسندگی نودهشتیا

در سال های اخیر شاهد ظهور انجمن های فراوانی در مورد نویسندگی بودیم که این فرصت را به نویسنده گان جوان و نوظهر، برای نوشتن آثار خود داده اند ولی در این میان انجمن نودوهشتیا با مدیران خلاق و ایجاد جو صمیمی با نویسندگان توانسته است مخاطبان زیادی را جذب خود کند.

در هنر تبلیغ نوشتاری کمتر کسی را می توان یافت که از تاثیر 《زیبایی 》 و 《شیوه ی نو》 بی خبر باشد.
در گفتار، رعایت آخرین لوازم کلمات که همان معنای آن است کافی می نماید، اما زمانی که همین کلمات از گزینه قلم عبور کرده و به صفحه کاغذ می آیند، توقعات دیگری نیز می یابند که باید به برخی از آنها تن داد و اگر همه آن مطالبات را اجابت کنی، چنان به رقص و شور درمی آیند که هربند نوشتار را به ضیافتی تماشایی پر از نشاط و شادابی، تبدیل می کنند.

 در این میان انجمن نودوهشتیا راه کارهای مناسبی برای جذب خواننده و پرورش نویسندگان حرفه ای، همراه با آموزش نویسندگی، همواره همراه مخاطبین خود بوده است. همچنین این انجمن دارای منتقدانی کاردان و دارای خلاق ترین گرافیست ها است.

انجمن نودوهشتیا با ایجاد جوی صمیمی همراه با رقابت در اختیار نویسندگان خود قرار داده است. علاوه بر مسابقات ماهانه از این طریق نویسندگان با استعداد را کشف و این فرصت چاپ آثارشان را به نویسندگان می دهد.

این انجمن علاوه بر آموزش های نویسندگی، گام به گام شما را برای نوشتن رمان، داستان و یا حتی دلنوشته همراه آموزش های مفید به سوی نویسنده ای حرفه ای هدایت می کند. شما در این انجمن علاوه بر فراگیری فنون نویسندگی، می تواند در تالارهای سرگرمی هم فعالیت کرده و با نویسندگان دیگر تبادل نظر کنید.

انجمن نودهشتیا یکی از بهترین انجمن هایی است که در طی سال های اخیر توانسته است محبوبیت خود را بین مخاطبان فضای مجازی حفظ کند و به سراحت می توانم بگویم که یکی از بهترین انجمن های نویسندگی است که با کادری مجرب، تمام تلاش خود را می کند که رضایت نویسندگان و مخاطبان خود را جلب کند.

شما علاوه بر خواندن رمان های آنلاین در این انجمن می توانید بهترین رمان ها و داستان ها را در این انجمن دنبال کرده و دانلود کنید.ادرس انجمن نودهشتیا forum.98ia2.ir