6 سیتروئن C4. نحوه صحیح خرید سیتروئن C4 دست دوم

در سال 2013، یک توربوشارژ 1.2 e-THP با سه سیلندر که PureTech هم نامیده می شود، زیر کاپوت ظاهر شد. احتمالا خویش طراحان کمپانی جمهوری اسلامی ایران ماشین هم فکر نمیکردند که اساسی اعمال کم تغییرات در ظاهر پژو ۴۰۵ بشود آن را به جهت بیش از ۲۰ سال بهعنوان یک خودروی زیبا به مشتریان ایرانی فروخت؛ ولی به هر شکل موقعیت خاص بازار مملکت طوری رقم خورده میباشد که ظواهر دیرین پژو پارس طی این سالها همچنان دوستداشتنی بماند. از دید فنی خودروی پارس به تیتر یک برگ پیروز برای کارخانه محسوب می شود در شرایطی که سازنده می تواند در وضعیت یگانه ارزش همین محصول را کم و مضاعف کند تا نتیجه ها اقتصادی بهتری را بدست آورد. به گفته بعضی مالکان پارس TU5، حتی مهندسان و متخصصان حاضر در نمایندگیهای کشور‌ایران اتومبیل هم به فقدان میزان مرغوب بودن ساخت و بالابودن احتمال پیدایش مشکلاتفنی در همین متاع واقف هستند. ولی به اندازه پیمان تولید کننده کوچک نیست، ولی در صورتی که قوانین را رعایت کنید، می توانید در هر 100 کیلومتر 5 لیتر را حفظ کنید. تولید کننده توصیه می کند تسمه را سپس از 180000 کیلومتر یا این که 120 ماه بده بستان کنید. سازنده ردوبدل آن را آن‌گاه از 240000 کیلومتر یا این که 10 سال تجویز می کند. این فیلتر کمترین خلل و ارزانترین تعویض را دارد. موتورهای HDi و e-HDi مجهز به فیلتر ذرات مرطوب مهم سیستم تامین مایع EOLYS در سیستم تمیز کردن گازهای خروجی اگزوز هستند که نیاز به پر نمودن زمان ای دارد. تنها جون مادرتون اس ال ایکس رو کلیدی پارس مقایسه نکنید اون دیگ حقیقتا اشغاله و قیافه هم نداره و کلا تو رنج پارس وجود ندارد اونا دارای پژو 405 جی ال ایکس و جی ال ای و سمند مقایسه نمایید قسمتون دادماااا. در آیتم موتور هاي 206 نیز مطلب زياده ولی اين هم برا دعوا تكميلي 206 ها TU3 حجم 1361 cc كورس پيستون 77 mm قطر پيستون 75 mm اين موتور يكي از پر كابرد ترين موتور مجموعه پژو سيتروئنه. طراحی داخلی ۲۰۶ هم مثل طراحی خارجی آن، سپس از گذشت نزدیک به ۲ ده سال از عرضه همین خودرو، هنوز هم شما را دل زده نمی کند و حتی از اکثری از خودرو های به روز خیس تولید داخلی و چینی جذاب و اصیل خیس به نظر می رسد. دقت به این نکته کلیدی است که 1.2 e-THP هنوز نسبتاً قابل اعتماد است. مهم همین حال، بر بر خلاف آن، 1.2 e-THP از یک شفت متعادل کننده به کار گیری می نماید که از میل لنگ اهمیت به کار گیری از چرخ دنده ها (دنده) سوق دهی می شود. همین یک نسخه اصلاح شده از 1.0 VTi و 1.2 VTi تنفسی کهن می باشد که به تزریق مستقیم مجهز شده است. به گفته مالکان، سیتروئن C4 اصلی موتورهای 1.6 VTi و 1.6 THP، زمان رانندگی بی سر و صدا در شهر، تقریباً همان میزان سوخت مصرف می کند – حدود 9 لیتر در 100 کیلومتر. پیستون های آهنگری از به عبارتی ابتدا در e-THP کارگزاری شدند. به جهت مقایسه، نسبت حجمی موتور پژو XU7 یا این که به عبارتی پژو 1800 سی سی در حدود 9.3 به یک است. هر یک‌سری موتور شالوده گازسوز سوای شک وتردید بازده بیشتری داراست اما این موتور تغییر یافته هم در شرایط گازسوز و در دور موتور 3500 حدود 126 نیوتن متر گشتاور را تقدیم راننده می کند. همین سبب به تغییر‌و تحول موقعیت سنسورها می شود که آغاز به دادن دیتاها خطا می کنند. و از آنجایی که موتور در دمای عملیاتی نسبتاً بالایی (بیشتر از THP) کار می کند، پوشش اساسی گذشت روزگار تغییر تحول صورت می دهد. این موتور هیچ شباهتی مهم سری های پیشین EP (VTi و THP) ندارد. موتورهای VTi اهمیت توربو شارژ یا این که تزریق مستقیم سوخت نیستند. صاحبان ماشین های حساس VTi گهگاه زمان ها در فصل سرد کلیدی ناهنجاری های گوناگون یا این که راه اندازی های سخت مواجه می شوند. علاوه بر سه سیلندر، حساس یک تسمه تایم غوطهور در روغن نظیر موتور فورد 1.0 اکوبوست است. این موتور با طراحی های پیشین مهم این اسم دارای وجود سر بلوک 8 سوپاپ و فیلتر ذرات گوناگون است. هر دو نسخه از یک توربوشارژر استعمال می نمایند و قدرت خروجی متعدد به عامل تفاوت در تنظیمات الکترونیکی است. تا سال 2015 از نازل های پیزوالکتریک VDO نیکی چندان قابل اعتماد استعمال می شد. پس از ۲ ساعت رانندگی حساس ۲۰۶، بهتر میباشد کنار بزنید و پاره ای استراحت کنید؛ صندلی های خشک ۲۰۶ راحتی آنچنانی ندارند و در صورتی که به گودی کمر نیز در گیر باشید، شدت سختی آن حاد تر نیز به لحاظ شما می آید؛ چرا که تهیه گودی کمر صندلی حتی برای راننده نیز مقدور نیست. فشار دادن اکثر پدال گاز در مورد نسخه توربو منجر به ارتقاء قابل دقت مصرف سوخت می شود. درصورتیکه از تایپ کردن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید داده ها بیشتری در مورد موتور tu5 بهتره یا xum لطفا از صفحه ما بخواهید.