یک مرد مجرد پنج خواهر و برادر را به فرزندی قبول می کند تا اطمینان حاصل کند که آنها با سیستم فرزندپروری از هم جدا نشده اند

توسط: میز ترندها | دهلی نو |

به روز شده: 9 نوامبر 2020 3:35:33 بعد از ظهر





مرد پنج فرزند ، فرزند پرستاری ، اوجیو ، مرد مجرد ، فرزندخواندگی ، پنج فرزند خواهر و برادر ، اخبار پرطرفدار ، اخبار خوب ، اخبار هند ، اکسپرسوی اکنون پس از فرزندخواندگی در 30 اکتبر ، پدر ماریونا 10 ساله ، رابرت جونیور 9 ساله ، ماکایلا 8 ساله ، جیووانی 5 ساله و کیونتا 4 ساله پدر است. (اعتبار تصویر: Twitter / CBS News)

یک مرد 29 ساله مجرد در ایالات متحده 5 فرزند را که از یک خانواده بودند ، برای اطمینان از اینکه از هم جدا نشده اند ، به فرزندی قبول کرد.

رابرت کارتر ساکن اوهایو از دسامبر 2018 سه برادر را پرورش می دهد ، اما متوجه شد که آنها از دو خواهر خود جدا شده اند.

کارتر که در سن 12 سالگی تحت مراقبت های مادر قرار گرفت و از هشت خواهر و برادرش جدا شد ، تصمیم گرفت با والدین نامزد دختران تماس گرفته و یک دیدار مشترک ایجاد کند.

“بچه ها همدیگر را دیدند و شروع به بغل كردن و گریه كردن كردند و اجازه نمی دادند. او به لحظه ای گفت که “خوب ، من می خواهم هر پنج نفر را بردارم” مستقل.

کارتر به گفت: “من درد جدا شدن را خیلی خوب می دانم و نمی توانستم اجازه دهم که برای آنها اتفاق بیفتد.” اخبار فاکس.

سپس کارتر هر پنج نفر را به فرزندی پذیرفت تا دیگر از هم جدا نشوند. توئیتر رسمی سیستم فرزندخواندگی و فرزندپروری در توییتر ضمن تمجید از او ، درباره تصمیم کارتر توئیت کرد.

او اکنون پدر ماریونا ، رابرت جونیور ، ماکایلا ، جیووانی و کیونتا است که بین 10 تا 4 سال سن دارند. فرزندخواندگی در 30 اکتبر رسمیت یافت.

نحوه واکنش مردم به این خبر به شرح زیر است:

مطابق با اخبار فاکس، کارتر اکنون در تلاش است تا یک خانه جدید بخرد و GoFundMe را برای جمع آوری سرمایه راه اندازی کرده است.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پرطرفدار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd