یک سوم از مسیرهای هوایی جهان به دلیل Covid-19 از بین رفته است

توسط: بلومبرگ |

به روز شده: 13 نوامبر 2020 ، ساعت 10:00:28 صبح





مسافرانی که از تجهیزات شخصی محافظ استفاده می کنند در اوایل ماه سپتامبر از طریق فرودگاه ملبورن عبور می کنند. (عکس بلومبرگ)

قبل از ویروس کرونا ، یک رونق هواپیمایی ده ها ساله باعث ایجاد شبکه ای از نزدیک به 50 هزار مسیر هوایی شد که جهان را پیمایش می کردند. در کمتر از یک سال ، همه گیری تقریباً یک سوم آنها را از روی نقشه پاک کرده است.

بسته شدن مرزها ، قفل شدن در سراسر کشور و ترس از گرفتن مسافر Covid-19 از مسافران دیگر ، سفرهای تجاری را فلج کرده است. با از بین رفتن هزاران ارتباط داخلی و بین المللی به طور کامل از جدول زمانی خطوط هوایی ، جهان ناگهان از جمع شدن متوقف شده است.

این بحران در حال بازسازی یک بازسازی اساسی اجتماعی و صنعتی است که طی نیم قرن گسترش سلاح های هوایی انجام شده است. در سال های آینده ، سفرهای تجاری و تعطیلات خارج از کشور احتمالاً به معنای توقف بیشتر فرودگاه ، مدت زمان طولانی تر سفر و شاید یک وسیله حمل و نقل اضافی باشد. حتی وقتی واکسنی م vaccثر یافت می شود ، واقعیت اقتصادی بهبود می تواند باعث شود که برخی پروازهای بدون توقف برای همیشه از بین رفته اند.

با بسته شدن مرزها به طور م fromثر از اروپا به نیوزیلند ، بخش عمده ای از مسیرهای کاهش یافته در جهان به ناچار فرامرزی است. اما هزاران پایه داخلی نیز تبر شده اند ، و نشان دهنده فشار هواپیمایی در خانه هنگام قطع شغل و بازنشستگی هواپیما برای یافتن پایه هزینه ای است که منعکس کننده وضعیت کوچک شده آنها باشد.

منبع: بلومبرگ

در اواخر ژانویه ، طبق اعلام OAG Aviation Worldwide ، 47756 مسیر عملیاتی از سراسر جهان عبور کردند که بیش از نیمی از آنها در ایالات متحده ، اروپای غربی و شمال شرقی آسیا است. تا نوامبر 2 ، داده ها نشان می دهد که فقط 33416 مسیر در برنامه های جهانی وجود دارد.

در خلیج هروی ، یک شهر کوچک توریستی در سواحل شرقی استرالیا ، ساکنان در آخرین سوگ هوایی مستقیم خود با سیدنی ، دروازه اصلی داخلی و بین المللی این کشور عزادار هستند. این پرواز یکی از هشت مسیر منطقه ای بود که توسط Virgin Australia Holdings Ltd. بعد از سقوط آن در آوریل تحت بدهی 6.8 میلیارد دلار استرالیا (5 میلیارد دلار).

دارن اورارد ، معاون شهردار شورای منطقه ، مسئول توسعه اقتصادی در منطقه ، گفت: “ما در امید بازگشت آنها هستیم.” وی گفت ، از جمله بیشترین آسیب دیدگان ، یک تولید کننده محلی قطعات بدنه کامیون است که برای دسترسی به خریداران در سیدنی به پرواز اعتماد کرده اند.

Global Mobility Bay Hervey Bay ، بیش از سه ساعت رانندگی در شمال از بریسبن ، ایالت کوئینزلند ، بیشتر به عنوان نقطه پرش برای تورهای تماشای نهنگ و سفر به جزیره Fraser Island شناخته می شود. طبق گزارش OAG ، پرواز سیدنی این شهر یکی از بیش از 14000 اتصال است که از زمان شیوع همه گیر در جهان رها شده است.

پایتخت استرالیا ، کانبرا ، از طریق نقشه های بین المللی نیز مورد بررسی قرار گرفته است. این شهر پس از هواپیمایی سنگاپور دیگر هیچ پرواز مستقیمی به خارج از کشور ندارد. خدمات خود را از سنگاپور در ماه سپتامبر متوقف کرد.

سوباس منون ، مدیر کل اتحادیه هواپیمایی آسیا و اقیانوسیه ، که نمایندگی حمل و نقل منطقه ای از جمله سنگاپور ایر ، چین است ، گفت: “چهار یا پنج سال خوب طول می کشد تا اتصال به همان سطحی که در پایان سال 2019 دیده ایم برگردد.” شرکت هواپیمایی و Cathay Pacific Airways Ltd. منون گفت: “برخی از این مسیرها ممکن است هرگز پس داده نشوند.”

همه اینها باعث از بین رفتن قدرت مالی هواپیمایی می شود. اما سنجش آن خطری است که سهم شرکت های هواپیمایی در تحرک جهانی و فرصت های اجتماعی است.

https://www.youtube.com/watch؟v=4_XlRZaOMto

طبق گزارش مزایای حمل و نقل هوایی سال 2019 ، مطالعه گروه های صنعتی از جمله آژانس سازمان ملل متحد هواپیمایی بین المللی بین المللی ، قبل از ویروس کرونا ، این صنعت 65.5 میلیون شغل را پشتیبانی کرده است – بیش از نیمی از آنها به طور غیر مستقیم از طریق گردشگری – و دارای تأثیر اقتصادی جهانی 2.7 تریلیون دلار است. سازمان.

حاشیه های شکننده مطمئناً ، بسیاری از شرکت های هواپیمایی در حال افزودن مسیرهایی در داخل کشور هستند تا بتوانند تقاضای پنهان شده را در بازار فعال تنها بازار خود قرار دهند. داده های FlightAware نشان می دهد که در پایان ماه گذشته میزان ترافیک شرکت های هواپیمایی تجاری در ایالات متحده به بیش از نیمی از سطح پیش ویروس بازگشت. در چین ، تقریباً به سطح منظم برگشته است.

و سنگاپور ایر در اوایل این هفته خدمات بی وقفه خود را بین سنگاپور و نیویورک ، طولانی ترین پرواز جهان ، آغاز کرد ، زیرا این جزیره کوچک تلاش می کند تا ارتباط خود را به عنوان یک قطب هواپیمایی جهانی حفظ کند.

همچنین بخوانید | توضیح داد: چگونه قوانینی برای کسانی که وارد فرودگاههای هند می شوند تغییر کرده است

به گفته شرکت تجزیه و تحلیل هواپیمایی سیریوم ، فقط در آسیا در این ماه 790 مسیر جدید در حال اجرا است که یک سال پیش وجود نداشته است. به عنوان مثال ، شهر شرقی چین در استان ژجیانگ ، قرار است 90 پرواز مستقیم مستقیم از پکن در ماه نوامبر انجام دهد.

اما تعداد بسیار بیشتر از این اتصالات جدید ، 2،279 مسیر در آسیا است که دیگر هیچ کار نمی کنند. در نوامبر سال گذشته ، بیش از 1000 پرواز برنامه ریزی شده بین آلماتی و نور-سلطان در قزاقستان انجام شده است. در این ماه ، هیچ یک وجود ندارد.

در ایالات متحده ، شرکت هواپیمایی آمریکایی گروه شرکت داگ پاركر ، مدیر ارشد اجرایی ماه گذشته هشدار داد كه بخشهایی از كشور خطر قطع وجود دارد مگر اینکه حمایت بیشتری از طرف دولت انجام شود.

پارکر در ماه اکتبر گفت: “قطعاً خدمات به جوامع کوچک قطع خواهد شد و خدمات بسیار کمتری برای جوامع بزرگتر وجود خواهد داشت.” 8 مصاحبه در CNBC. وی گفت این شرکت هواپیمایی پرواز به 13 شهر ایالات متحده را متوقف کرده و این کاهش ها را تا ماه نوامبر تمدید کرده است.

Dirk-Maarten Molenaar ، رئیس آمستردام ، رئیس گروه مشاوره بوستون ، گفت: “مسیرهایی که دارای شکننده ترین حاشیه سود هستند اولین راهها خواهد بود ، در حالی که شرکتهای هواپیمایی سعی می کنند ارتباطات مسافران را به مراکز بزرگتر مسافرتی حفظ کنند.” گردشگری برای اروپا ، خاورمیانه و شمال آفریقا

مولناار گفت: “برای چند سال آینده ، تعداد زیادی مسیر نازک وجود دارد که نمی توانید پرواز را توجیه کنید.”

در خلیج هروی استرالیا ، اورارد پس از انزوای اجباری 52000 هزار نفری سیدنی ، چهره ای شجاعانه به خود گرفت.

وی گفت: “خانواده های زیادی هستند که این ارتباط را از دست می دهند.” “شرم آور است که ما آن را درک نکرده ایم ، اما ما یک گروه بسیار مقاوم هستیم.”

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار کسب و کار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>