یک بررسی ساده قتل: اسلحه و گل رز

نوشته شده توسط Shubhra Gupta |

20 نوامبر 2020 ، 6:41:50 صبح





یک قتل سادهیک قتل ساده در SonyLIV پخش می شود.

آیا خرسندی از زندگی می تواند همیشه ساده باشد؟ درست از عنوان تا معالجه ، این جرم-caper-cash-chase لحن کمی-کمیکی سریالی را که می خواهد به دست بیاورد ، با هوشمندی ها میخکوب می کند.

شخصیت ها دقیقاً در این مجموعه وب هفت قسمته به کارگردانی ساچین پاتاک قرار می گیرند. مانیش (Mohd Zeeshan Eyyub) نوعی مرد است که فکر می کند موفقیت اولیه او همیشه در گوشه گوشه است. همسر بی تاب او (پریا آناند) یک میلیون دلار سریع می خواهد و برایش مهم نیست که برای این منظور چه کاری باید انجام دهد. یک زوج جوان (Ankur Pandey و Tejasvi Singh Ahlawat) از ترس جان خود فرار می کنند: او ، دختر یک جت نتای خشمگین ، که او یک مسلمان است. اوه یک صاحب نظر (یاشپال شارما) با یک شغل عالی “فوق العاده” دارای یک سری قاتلان قراردادی در تماس است: یک عاشق دیوانه وار عاشق “آمیت سیال” خود “ماسوکا” و یک سوشانت سینگ پوشیده از چرم و ریش دار. ، همه چیز را بهم بزنید ، و همه چیز بسیار لذت بخش است.

اغلب اوقات ، خطوط داستانی که شخصیت های آنها را در حرکت نگه می دارد ، یکی سعی می کند دیگری را باهوش کند ، به دلیل مشکل گام زدن ، غرق می شود. به جز یک سکانس طولانی مدت که یک پلیس دست و پا چلفتی (Gopal Dutt) و یار دهنی او (ویکرام کوچار) وقت خود را در یک صحنه قتل تلف می کنند ، و یک شخصیت کمی که از همان گفتگو استفاده می کند کمبود بخار دارد ، بقیه قسمت های آن خوب قشنگ می شوند.

بنابراین ، تعداد دفعات مشاهده ، بدن براق و مبهم دهلی غربی دوارکا-جاناکپوری-مایاپوری – یک سوراخ آبی رنگ در جایی که قاتلان احتمالی با یکدیگر روبرو می شوند ، احتمالاً ، هتلی که در آن می توانید خانم های شبانه را برای کمی S&M استخدام کنید ، بدست می آوریم. ، یک حیاط خلوص که لاشه اتومبیل ها و انسان ها با آن رفتار یکسانی دارند و کیسه ای پر از نت های صورتی که مدام دست عوض می کند. نویسندگان قدرت و تخیل خود را به نمایش می گذارند و این بیش از نیمی از نبرد است که به دست آورد.

نیمه دیگر توسط بازیگران گرفته می شود و آنها چه انفجاری دارند ، به خصوص سوشانت سینگ ، که یک زندگی طلب است اما همچنین یک شاعر کمد ، که حس ریتم او را با تکان دادن و چشمک زدن نشان می دهد. چند لحظه به اشتراک گذاشته شده توسط سیال و سینگ ، جایی که هر دو از یکدیگر جدا می شوند ، خوشمزه است. چه کسی می گوید قاتلان نمی توانند “شریر” باشند؟ از آنجا که مردی که معتقد است عشق می تواند بر هر چیزی ، حتی یک شریک تشنه پول غلبه کند ، ایوب مانند همیشه قابل اعتماد است و در این گروه بالاترین صورتحساب را می گیرد.

تیتراژ ابتدایی مفرح است و موسیقی به خوبی مطابق با سرعت و موقعیت ها ساخته شده است. اینها مواردی است که به لذت تماشای ما می افزاید: قتل ها ممکن است هرگز ساده نباشند ، اما جرم و جنایت گاهی اوقات نتیجه می دهد.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd