یادگیری یادگیری سریعسریع

یادگیری سریع

یادگیری سریع

قدرت تندخوانی را دست کم نگیرید!

تکنیک های یادگیری سرعت بالا و آسان | 14 ترفند اساسی و کاربردی نویسنده :دکتر فرزاد طباطبایی ترفند های یادگیری سرعت بالا و آسان همواره از طرفداران متعددی برخوردار بوده است. یادگیری یکی از چالش های پیش بر روی انسان از ابتدای به دنیاآمدن تا مرگ است. در تمام طول زندگی، انسان آگاهانه یا این که ناآگاه در درحال حاضر یادگیری است. حیاتی توجه به اینکه در دنیای مدرنی زندگی می نماییم که هر روز اهمیت حجم عظیمی از دانش و داده ها جدید بمباران می شویم و تا بخواهیم خود را اهمیت موسیقی داده های جدید همپا سازیم موجی دیگر از جلوه های جدید دانش از رویه می رسد، پس ضروری میباشد خود را از حیث مرحله دانش اهمیت چنین فضایی هماهنگ کنیم. بدین ترتیب یادگیری سریع مطالب آموزشی یک ضرورت میباشد و پیگیری ترفند های یادگیری پرسرعت به جهت ارتقا مهارت و توانمندی مغز امری ضروری به حساب می آید. برای کسب دانایی بخش اعظم توصیه می نماییم نوشته مراحل یادگیری را نیز مطالعه کنید. تماس دارای مشاور ترفند های یادگیری سرعت بالا و آسان سرعت یادگیری مقوله ای می باشد که کلیدی قابلیت های فرضی و بضاعت مغز ارتباط مستقیم دارد. به این معنی که هرچه به مغز داده ها بیشتری بدهیم و مخزن انباشته ای از علم و معلومات بالاتری باشد به همان نسبت سرعت پردازش در آن افرایش پیدا کرده و فرایند یادگیری سیر صعودی طی می کند. کمپانی در جلسات مشاوره تحصیلی یکی از تکنیک هایی هست که به افزایش قدرت یادگیری پر سرعت یاری می کند. برای این‌که بتوانید در یادگیری پر سرعت مطالب مهارت پیدا نمایید راهکارها و تکنیک هایی وجود داراست که انجام انها در پرورش مغز و همینطور ارتقا توان یادگیری سرعت بالا امداد می کند. این طریق ها در کمک به اشخاص اصلی اختلالات یادگیری نیز مؤثر است. اینفوگرافیک تکنیک های یادگیری پر سرعت اینفوگرافیک تکنیک های یادگیری سریع 1- مهارت تلاوت پرسرعت و موءثر زمان مطالعه قسمت های متعدد یک متن را یکبار روزنامه وار بخوانید و به معنی آن فکر کنید. بدون این که برای حفظ کلمه به واژه و کلمه آن خودتان را زیر فشار قرار دهید. به عنوان مثال پارگراف به جمله جلو بروید و درک مطلب کنید. چنانچه بخواهید روی تک تک کلمه ها توجه کنید تمرکزتان روی جمله و عبارات را ازدست می دهید. بنابراین معنا کلی را عالی یاد نمی گیرید چون ذهن را درگیر واژه ها کرده اید.

بهترین راهکار برای یادگیری سریع

بهترین راه برای یادگیری سریع

 کارایی نمایید کلمات را یا این که ورقه به ورقه بخوانید و در آیتم معنا آن فکر کنید و به ذهن بسپارید یا این که گزاره به گزاره اینکار را انجام دهید. در غایت پس از فهم مضمون‌ تمام مطلب، اصلی تمرین و تکرار آن را به ذهن بسپارید. برای اینکه مورد قضیه خوب تر در ذهنتان بماند از ابزار به کارگیری نمایید مثلا اصلی مداد جملات را دنبال کنید. همانطور که مهم خودکار جملات را دنبال می نمایید ذهن هم این فعالیت را انجام می دهد و محتوای متن راحفظ می کند. همینطور تالیف یک خلاصه مفهومی در لبه مکتوب فعالیت موثری است. اینکار تمرکز را بر روی آن مطلب منتقل می کند. مواقعی که ممکن است حواستان را پرت کند حذف کنید. در تمام فرایند یادیگیری از حواس پرتی پرهیز کنید. مثلا در روزگار درس خواندن تلفن همراه خود را از دسترس خارج کنید. تلویزیون را خاموش کنید.مطمئن گردید در مدتی که درس می خوانید هیچ مانعی حواس شما را بهم نمی ریزد از اثر گذاری موسیقی بر مغز بیخبر نشوید. گوش دادن به ترانه بی کلام، با ریتم دادن به مغز به تندخواندن امداد می کند. اما همین طریق یک توصیه است و بستگی به عادات شما دارد. ممکن میباشد در مورد شما کوچکترین صدا مانع یادگیری شود شیوه های تندخوانی را همیشگی انجام دهید. از کلاس های تندخوانی و ویدئوهای آموزشی در همین زمینه به کار گیری کنید.

2- اعتنا در زمانه و مکان مطالعه از گزاره ترفند های یادگیری پرسرعت هر کسی دارای دقت به روحیات، ساعتها خواب و بیداری و بضاعت و توان ذهنی خود، در زمانه های خاصی از روز سطح هوشیاری بالاتری دارااست و مطالب را بهتر فهم می کند. پس اهمیت شناختی که از خود دارید، برنامه معمول زندگی خود و عادت های خود، دوران ثابتی در روز را به فراگیری اختصاص دهید. مکانی را برای مطالعه در لحاظ بگیرید که آهسته و به به دور از استرس و حجمی باشد تا تمرکزتان بهم نریزد. 3

– به کار گیری از ترفند ارامش گاهی اگر به بدنتان اعتنا بیشتری بکنید و روح و روان و جسم خود را از نظر تندستی تغذیه کنید، روی یادگیریتان اثر گذاری بسزایی خواهد داشت زیرا در بین یادگیری و اقتدار تمرکز و تقویت حافظه رابطه مستقیمی وجود دارد. هرچه توان حافظه بهتری داشته باشید و متمرکز فعالیت نمایید شتاب یادگیری بیشتری خواهید داشت. به تیتر مثال کسانی که به عارضه ها مختلف مقدار سروتونین و دوپامین بدنشان پایین میباشد یا این که ناچیز خونی دارا هستند اختلال عدم تمرکز یا این که پریدن فکر دارند و حتی در برخی موارد دچار حواس پرتی می شنوند.‌ همانطور که همگی می دانیم عقل سالم‌در بدن سلامت است. پس اگر ایراداتی از این قبیل دارید سعی برای بهبود موقعیت جسمی و روحیتان می تواند به شتاب یادگیری ذهنتان کمک بزرگی کند. پیشنهاد می شود از شیوه ورزش، تقویت روحیه، تغذیه سالم، تمرینات یوگا، مدیتیشن و…به تقویت ذهن و توان یادگیری پر سرعت بپردازید.

برا یادگیری تکنیک های سریع و شرکت کردن در دوره های تندخوانی و تقویت حافظه، می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید :09374538499

منبع : shariatnia.com