یادگاری هایی که مردم هند پس از پیروزی در پایتخت های دهلی بمبئی برای کسب پنجمین جایزه IPL به دست آوردند

توسط: میز ترندها | دهلی نو |

11 نوامبر 2020 ، 11:14:42 صبح





ipl، ipl final، ipl 2020، ipl live، mi vs dc، memes ipl final، Mumbai Indians vs Delhi Capitals، Mumbai Indians vs Delhi Capitals IPL final، Mumbai Indians vs Delhi Capitals memes، mi vs dc match match، mi vs dc memes ، ipl final live ، ipl final 2020 ، mi vs dc live score ، mi vs dc2020در حالی که طرفداران تیم دهلی برای ابراز ناامیدی خود از توییتر استفاده می کردند ، طرفداران MI پنجمین قهرمانی IPL این تیم را با الگوی رفتاری و شوخی جشن گرفتند.

هواداران بعد از شکست 5 پیروزی خود از پایتخت های دهلی (دی سی) در استادیوم کریکت بین المللی دبی ، پنجمین جام IPL خود را از دست دادند و با شوخی و شوخی جشن گرفتند.

پس از محدود کردن پایتخت های دهلی به 156/7 در 20 بازی خود ، یک خرده ریز 68 نفر از روهیت شارما به همراه 33 سریع که از ایشان کیشان خارج نبود هندی های بمبئی را به پیروزی رساند.

در حالی که هواداران تیم دهلی برای ابراز ناامیدی از توییتر استفاده کردند ، هواداران تیم بمبئی پنجمین قهرمانی IPL این تیم را جشن گرفتند.

پادشاه XI پنجاب ، KL Rahul ، نارنجی پوش تورنمنت را به دلیل به ثمر رساندن بیشترین دوش در مسابقات (670 دوش) به خانه برد و Kagiso Rabada از دهلی بیشترین ویکت (30) را برای کسب Purple Cap بدست آورد.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پرطرفدار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd