گوشی اپل Apple – خرید و لیست به روز قیمت گوشی آیفون IPhone

50 دلار کمتر از قیمت شروع آیفون XR از سال گذشته و این حرکت به افزایش محبوبیت iphone 11گوشی اپل کمک بسیاری کرد. قیمت گوشی اپل در نسخه معمولی سری یازدهمش که در سال 2019 عرضه شد معادل 599 دلار و در نسخه XR 499 دلار می باشد. پردازندههای محصولات اپل همچون گوشی آیفون، توسط خود شرکت و در کارخانههای آن ساخته میشوند. اپل یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی می باشد که ساختمان مرکزی آن در کالیفرنیا قرار دارد.

هارد دیسکها و SSDهای زیادی با قابلیت اتصال به کامپیوتر یا آیفون بهصورت بیسیم وجود دارد، اما دو مورد که به خوبی مورد توجه قرار میگیرند عبارتند از SanDisk Connect Wireless Stick و WD My Passport گوشی آیفون های کپی Wireless Drive . SanDisk Connect Wireless Stick یک فلش درایو بسیار کوچک مجهز به USB 3.0 با قابلیت بی سیم است که می تواند همزمان از سه دستگاه با حداکثر 256 گیگابایت حافظه اضافی پشتیبانی کند. گوشی اپل و به طور کلی، محصولات ساخت شده توسط این برند، دارای کیفیت بسیار بالای می باشند.

شرکت اپل اولین گوشی آیفون خود را در سال ۲۰۰۷ به بازار جهانی معرفی کرد و از آن پس به یکی از برندهای معروف در زمینه تولید گوشی های هوشمند تبدیل شد.درصد زیادی از محبوبیت اپل جدای از کیفیت عالی محصولات به خاطر خالق و موسس این برند یعنی استیو جابز کبیر است که به خلاقیت و خاص بودن تفکرش و همچنین محصولاتش معروف است.

اما پس از آن اپل در آیفون های مدل 7 و 8 خود تنها از تقسیم بندی معمولی و Plus استفاده کرد و سپس در سال 2017، تنها یک آیفون معمولی را روانه بازار کرد. این مهم سبب میشد تا تنها استدلال طرفداران اندروید در بازار، به اوپن سورس بودن اندروید یا تنوع ابعاد گوشی های اندرویدی نسبت به اپل های کوچک محدود شود! به فاصله تنها یک ماه و در اکتبر 2018، اپل ورژن دیگری را با نام آیفون XR روانه بازار کرد که نسخه اقتصادی و کوچک تر این خانواده بود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت گوشی آیفون یا اپل.