کودک عصبانی از مدل مو اکنون با آهنگ های بالیوود هماهنگ سازی لب می کند. تماشا کردن

توسط: میز ترندها | دهلی نو |

3 دسامبر 2020 8:33:06 بعد از ظهر





کودک ناراحت از مدل مو ، فیلم کوتاه موی کودک عصبانی ، کودک عصبانی از فیلم کوتاه کردن مو ، فیلم های تقلبی خنده دار ، فیلم های خنده دار خنده دار himesh ، فیلم کوتاه موی آنوشروت ، ویدیو ویروسی ، فیلم های زیبا موهای کودک ، اکسپرس هندویدئوهای عالی همگام سازی لب ، بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار داده است.

ما فقط یک پسر کوچک را دیدیم که در یک جلسه کوتاه کردن موها به صورت آنلاین قلب ها را ذوب می کند. فقط در طی چند روز ، فیلم های متقلبانه او ، با پیچ و خم های خنده دار موسیقی ، ظاهر شده است.

هنگامی که ویدیوهای آنوشروت اخیراً منتشر شد پس از اینکه پدرش دو کلیپ خود را در جایی که از “عموی برش دهنده” عصبانی شده است ، منتشر کرد ، حتی از افراد مشهور نیز واکنش نشان داد. در حال حاضر ، جی روی و یوتیوب ، جی روی ، که دوست دارد “Lip-Sync ، ایجاد برنامه های بزرگ ، فیلم های خنده دار و سرگرم کردن مردم” را ایجاد کند ، آهنگ های محبوب بالیوود را پیدا کرده است که متناسب با عبارات اشتباه کودک است.

روی اولین ویدیوی ساختگی را با پس زمینه آهنگ ترانه Atif Aslam ایجاد کرد ، در حالی که در ویدیوی دوم که توسط سردبیر خلاق به اشتراک گذاشته شد ، یک آهنگ محبوب ساخته شده و توسط Himesh Reshammiya خوانده شده است.

با آهنگ ‘باخودا توهمی هو’ از جانب Kismat Konnection در پس زمینه پخش می شود – ویرایش هوشمندانه آن را به یک ویدیو مناسب برای همگام سازی لب تبدیل کرده است و بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار می دهد.

و هرچه طرفداران بیشتری خواهان فیلم های تازه با پسربچه بودند ، Roy مجبور شد و زندگی جدیدی به Reshammiya داد ‘Tujhe Bhul Jana Jana Mumkin Nahi’ از سال 2006 فیلم میمون Kaa Surroor.

هر دو ویدئو در سراسر سایت های رسانه های اجتماعی و حتی در WhatsApp درحال انجام هستند و بسیاری را با صدای بلند می خنداند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار پرطرفدار ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd