کمیسر BMC با سر اشاره می کند تا سرپرست بیمارستان Sewri TB را برکنار کند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | بمبئی |

10 نوامبر 2020 2:09:42 صبح





کمیسر BMC ، سرپرست بیمارستان Swerri TB ، اخبار بمبئی ، اخبار ماهاراشترا ، اخبار اکسپرس هنداین نهاد مدنی تحقیقات دپارتمان را علیه 12 پرستار ، یک افسر پزشکی ، یک دبیر و یک پسر بخش در این پرونده آغاز کرده است.

کمیسر BMC روز دوشنبه با مشاهده اینکه دکتر در انجام وظایف خود به عنوان مدیر در بیمارستان کارآمد نیست ، حذف دکتر ناظر پزشکی بیمارستان Sewri TB را تأیید کرد. در تاریخ 18 اکتبر ، بدن تجزیه شده یک بیمار مبتلا به سل Covid-19 و سل 14 روز پس از مفقود شدن بیمار از توالت بیمارستان بازیابی شد.

آناند ، که قرار بود در ماه دسامبر بازنشسته شود ، گفت که هنوز این اخطار را دریافت نکرده است. اقبال چاهال ، کمیسیونر BMC ، تأیید کرد که این اقدامات پس از ارسال گزارش تحقیق دقیق توسط کمیته ای منصوب شده توسط یک نهاد مدنی ، که در آن چندین فرار از کار چندین پزشک ، پرستار ، پسران بخش و مدیران هنگام مفقود شدن بیمار مشاهده شد ، آغاز شده است. اما BMC روشن نکرده است كه آیا آناند در خارج از بیمارستان سل سووری تنزل خواهد یافت یا پست دیگری به او داده خواهد شد. یک مقام ارشد مدنی گفت که به زودی یک ناظر جدید به جای آناند منصوب می شود.

این نهاد مدنی ، جدا از صدور نامه های هشدار دهنده به 17 کارگر قراردادی در بیمارستان ، و چهار افسر ارشد پزشکی و سرپرستان ، تحقیق در مورد 12 پرستار ، یک افسر پزشکی ، یک دبیر و یک پسر بخش را نیز در این پرونده آغاز کرده است. گزارش استعلام ارائه شده در هفته گذشته مشاهده كرد كه ناظر هنگام ناپدید شدن بیمار در انجام وظیفه سهل انگاری می ورزد. کمیته تحقیق بیانیه نزدیک به 200 بیمار ، پرستار ، کارمندان و پزشکان را ثبت کرد تا ارزیابی کند که چرا جسد در روزهای پس از ناپدید شدن سوریابان یداو پیدا نشده است و چرا توالت سه بار در روز تمیز نمی شود.

در تاریخ 18 اکتبر ، جسد یداو 27 ساله ، که آزمایش Covid-19 را نیز مثبت کرده بود ، در یکی از سه اتاق توالت اتاق شماره 12 در وضعیت بسیار تجزیه شده پیدا شد. گمان می رود که یاداو در ساعات پایانی 4 اکتبر با پای خود به توالت رفته بود و به دلیل نفس نفس ریزش کرد. وی صبح روز 4 اکتبر مفقود شد. بعداً یک افسر پزشکی در اسناد پزشکی خود نوشت که برای جستجوی وی باید توالت ها را کنترل کرد ، اما دستورالعمل انجام نشد. بیماران در همان بخش گفتند که آنها چندین روز از بوی بد دهان شکایت کرده اند اما کارمندان توجهی نکرده اند.

یداو برای کار در سپتامبر از میرزاپور به بمبئی نقل مکان کرده بود. وی پس از بیماری در بیمارستان گورگاون بستری شد. وی آزمایش سل و Covid-19 مثبت بود و در تاریخ 30 سپتامبر به بیمارستان سووری ارجاع شد. پدر وی که شرط شرط بندی روزانه داشت ، تنها پس از پیدا شدن جسد می توانست با او تماس بگیرد.

پزشکان در بیمارستان گفتند از آنجا که فرار بیماران از سل در بیمارستان معمول است ، بسیاری تصور می کردند که یداو نیز متواری شده است. بیمارستان در 4 اکتبر شکایت مفقود شده را در پلیس RAK Marg ثبت کرده بود ، اما حتی مقامات پلیس از ورود به بخش Covid-19 خودداری کردند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار بمبئی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.