کلکته: کارگران BJP در جریان راهپیمایی اعتراضی با پلیس درگیر می شوند

توسط: سرویس خبر اکسپرس | کلکتا |

27 نوامبر 2020 3:38:14 صبح





پلیس روز پنجشنبه با کارگران BJP که در حال رفتن به سمت پل در حال ساخت Majerhat در کلکته بودند ، مقابله می کند. (عکس اکسپرس)

کارگران BJP در اعتراض به “تاخیر” در اتمام پروژه روز پنجشنبه در پلیس در منطقه Taratala کلکته درگیر شدند.

پل جاده ای ، که مرکز کلکته را با حومه جنوب شهر وصل می کند ، در سپتامبر 2018 فروریخته بود. این هفته ، دولت ایالت اعلام کرد که پل چهار خطه تازه ساخته شده ماه آینده برای بازدید عموم باز خواهد شد و گفت که ساخت یک سازه کابلی در مدت زمان رکورد انجام شد.

روز پنجشنبه ، پلیس گفت که پس از عبور گروهی از کارگران BJP برای جلوگیری از ورود مردم به منطقه ساخت و ساز ، از موانع نصب شده در نزدیکی پل عبور کرد.

یک افسر پلیس گفت: در حالی که کارگران BJP با توجه نکردن به دستورات به سمت پل حرکت می کردند ، پلیس مجبور شد برای پراکنده کردن جمعیت ، به شستشوی سنگین متوسل شود.

پلیس همچنین گفت که برخی از معترضان BJP به سمت آنها سنگ اندازی کردند.

حتی گروهی از مردم در تراتالا جمع شدند. پلیس سعی در مداخله داشت اما هیچ کس گوش نداد. ما مجبور شدیم برخی از آنها را بازداشت کنیم. بعداً رهبران BJP از جمله کایلاش ویجایورگیا به آنها پیوستند. اما کسی دستگیر نشد. پلیس تلاش کرد تا اوضاع را آرام کند و از آنها خواسته شد تا محل را به طور مسالمت آمیز ترک کنند. “

در همین حال ، وزیر ارشد ماماتا بانرجی راه آهن را به دلیل تأخیر در ساخت پل متهم کرد.

“راه آهن در تأییدیه لازم تأخیر کرده است. اما مطمئناً BJP علاقه بیشتری به انتشار اطلاعات غلط دارد. به مدت نه ماه ، ما منتظر ترخیص لازم از راه آهن بودیم … آیا آن زمان BJP خوابیده بود؟ مردم بهالا و کسانی که در حومه اقامت دارند مدتهاست که رنج می کشند. PWD کار خود را به پایان رساند. با این حال ، هنوز مناطقی وجود دارد که ما نیاز به ترخیص از راه آهن داریم. این سیاست BJP است. “

لازم به ذکر است که پل جاده از ایستگاه راه آهن Majerhat عبور می کند.

“BJP زباله ای است … دروغ و پر از درام. او (کایلاش ویجایورگیا) دستگیر نشد. با این حال او به داخل پرید و ادعا کرد که توسط پلیس دستگیر شده است. او پس از گرفتن چند عکس فرار کرد. این چه نوع درامی است؟ کسانی که فکر می کنند با انجام چنین کارهایی می توانند دید خود را افزایش دهند باید بدانند که بنگال افراد خارجی و افرادی را که برای انجام نمایش در زمان انتخابات وارد بنگال می شوند رد کرده است. “

بعداً عصر ، دبیرکل TMC پارتا چاترجی در Taratala یک تجمع ضدحمله برگزار کرد ، جایی که وی BJP را به تلاش برای مداخله در پروژه های توسعه دولت ایالتی متهم کرد.

“آنها هنگام سقوط پل مجرهت کجا بودند؟ آنها در تلاشند تا پروژه های توسعه ماماتا بانرجی را مختل کنند. به جای اعتراض در بیرون دفتر راه آهن ، چه عاملی باعث شد آنها در نزدیکی پل ماجرهات اعتراض كنند كه علت این تأخیر به دلیل راه آهن بود ، “پرسید چاترجی.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار کلکته ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.